Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) toliau eksperimentuoja, siekdama apsaugoti „Formulės-1“ ir kitų atvirų automobilių serijų lenktynininkus nuo stambių išorės objektų poveikio.
Organizacija išmėgino galimą šios problemos sprendimą – priešais sportininko sėdėjimo poziciją įrengtą saugos lanką, kurį specialiai šiems bandymams paruošė „Lotus“ komanda.
Eksperimento metu šalmo kryptimi įvairiais kampais 225 km/val. greičiu buvo paleidžiamas 20 kg svorio ratas. FIA teigimu, saugos lankas puikiai atliko savo paskirtį, nukreipdamas objektą nuo lenktynininko pozicijos. Tiesa, netrukta pastebėti, kad tokio sprendimo atveju sportininkams kiltų matomumo problemų.
Organizacijos tyrimus šioje srityje paskatino 2009 m. įvykiai, kai
F-2 lenktynėse nuo kito bolido atitrūkusi padanga lėmė Henry Surteeso žūtį, o
Felipe Massa vos neprarado gyvybės į šalmą pataikius kito automobilio spyruoklei.
Kiek anksčiau
FIA išmėgino naikintuvus primenančio uždaro permatomo kokpito koncepciją.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).