FIA sušvelnino poziciją dėl radijo ryšio

FIA sušvelnino poziciją dėl radijo ryšio
logo 2014 Rugsėjo 19 d. 15:10, Mercedes
FIA laikinai sutiko sušvelninti apribojimus, taikomus radijo ryšio pokalbiams tarp pilotų ir komandos – šiandien rytą komandos gavo naujas instrukcijas, išsiuntinėtas Charlie Whintingo.
Patarimai pilotams, kaip važiuoti greičiau, kokiame taške pradėti stabdyti, kokias trajektorijas rinktis ir toliau lieka draudimų sąraše, bet iki šio sezono pabaigos inžinieriai iš boksų galės įspėti apie iškilusias problemas ir galės pilotams patarti, ką ir kaip perjunginėti ant vairo.
Apie ką draudžiama kalbėti radijo ryšiu:
- Trajektorijos pasirinkimas
- Kelkraščių įveikimo stilius
- Bolido reguliavimas posūkiams įveikti
- Lyginti sektorių laikus su konkuruojančiu pilotu
- Greičio lyginimas posūkiuose su kitu pilotu
- Pavarų lyginimas posūkiuose su kitu pilotu
- Stabdžių balanso lyginimas su kitu pilotu
- Akseleratoriaus pedalo padėties lyginimas su kitu pilotu
- Pavaros pasirinkimas
- Stabdymo taško pasirinkimas
- Bolido stabilumas stabdant
- Stabdžių balansas
- DRS naudojimas lyginant su kitais varžovais
- Sistemų, padedančių lenkti, naudojimas
- Vairavimo technika
Kai kurių komandų boliduose nėra didelio informacinio ekrano, ant kurio įmanoma išgauti reikiamą informacijos kiekį, kad pilotas savarankiškai dirbtų su degalų kontrole, stabdžių temperatūra ir kitais faktoriais. Daugelis komandų kol kas negali labai greitai patobulinti programinės įrangos, todėl federacija nusprendė laikinai pristabdyti dalį radijo ryšio apribojimų, kad komandos neatsidurtų nelygiomis sąlygomis.
Turint galvoje anksčiau išvardytus apribojimus radijo ryšiui, didžioji dalis draudimų įsigalios nuo 2015 metų sezono.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983