FIA tiria J. Palmerio avariją Monake

FIA tiria J. Palmerio avariją Monake
logo 2016 Birželio 04 d. 06:55, Renault Sport
Po labai rimtų avarijų įprastai FIA kartu su komandų pagalba rengia detalų tokių avarijų tyrimą ir tai yra normali praktika – pavyzdžiui, taip buvo po Fernandos Alonso avarijos Australijoje. Jolyono Palmerio avarija ant šlapios Monako trasos buvo ne tokia ryški, tačiau federacijos ekspertai ir „Renault“ specialistai pradėjo nagrinėti jos aplinkybes.
Viena iš FIA užduočių yra nuolat didinti F-1 lenktynių saugumą, jos duomenų bazėje yra detali informacija apie daugiau nei 250 incidentų ir ekspertai naudoja šiuos duomenis, kad būtų padarytos teisingos išvados po eilinio incidento.
Pastaraisiais metais saugumo lygis „Formulei-1“ smarkiai išaugo. Tikriausiai, kad jei pilotas prieš 20 metų būtų patekęs į panašią avariją, kaip buvo Palmerio atveju, viskas galėjo užsibaigti rimtu abiejų kojų lūžiu.
Britų pilotas ant šlapio asfalto prarado bolido kontrolę, kai jis paslydo ant starto-finišo tiesiosios esančios asfalto žymos. „Renault“ bolidą metė į kairė ir jis trenkėsi į barjerą, tuo metu buvo sulaužyta mašinos važiuoklė, dėl to mašina tapo nevaldomu sviediniu, dideliu greičiu tęsė savo judėjimą tiesiai ir pagaliau atsitrenkė į apsaugos barjerus prieš Šventosios Mergelės varpinę.
Sprendžiant iš vaizdo įrašų bei fotonuotraukų, „Renault R.S.16“ mašinoje iš dalies buvo sulaužytas monokokas ir sulaužyta vairo kolonėlė. Šie ir kiti pažeidimai, kuriuos gavo bolidas, bus nuodugniai išanalizuoti.
Dėl smūgio buvo nustumti ir apsauginiai barjerai, todėl tyrimo metu FIA taip pat nori išsiaiškinti, ar plastikiniai rezervuarai su vandeniu, iš kurių buvo padarytas šis barjeras, užtikrina optimalią apsaugą. Kol kas neaišku, kada federacija paskelbs savo tyrimo rezultatus ir ar apskritai jie bus išviešinti.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983