Kimio Raikkoneno laiko, kurį jis užfiksavo pirmoje dienos pusėje, niekas pagerinti nesugebėjo; „McLaren“, „Renault“ bei „Sauber“ išsiaiškino su problemomis ir tęsė važiavimus.
Kimio Raikkoneno laikas, kurį jis užfiksavo su pačiomis minkščiausiomis hiperminkštosiomis padangomis – 1:17.221 sek. buvo pats geriausias finalinę bandymų dieną Barselonoje.
Fernando Alonso paskutinėmis sesijos minutėmis atliko kvalifikacijos simuliaciją – su hiperminkštosiomis padangomis ispanas ratą nuvažiavo per 1:17.784 sek, į trečią vietą pastūmėjęs savo tėvynainį Carlosą Sainzą, kuris su tokiomis pat padangomis parodė 1:18.062 sek. laiką.
Rusas Sergejus Sirotkinas per pusdienį nuvažiavo 105 ratus ir likus iki sesijos pabaigos 2,5 val. perdavė mašiną Lance Strollui. Jie abu pasidalino tarpusavyje antrąją dienos pusę, kurią jiems atidavė Robertas Kubica. Antra vertus, Strollas didelė dalį savo laiko dėl nežinomų priežasčių praleido boksuose ir tenuvažiavo tik 27 ratus.
Pirmąją dienos pusę buvo du raudonųjų vėliavų fazės periodai. Pirmas buvo dėl to, kad iš Alonso mašinos vėl nutekėjo alyva ir ispanas sustojo 7 posūkyje. Praėjus 4 valandoms po įvykio Alonso sugrįžo į trasą su nauju varikliu – bolidas sustojo dėl turbinos gedimo, tačiau „McLaren“ nutarė pakeisti visą jėgos agregatą.
Antrą kartą raudona vėliava pasirodė po „Sauber“ piloto Charlie Leclerco išlėkimo. Jis prarado valdymą ir išlėkė į žvyro gaudyklę, kur dar susidūrė su barjeru. Leclercas boksuose praleido beveik 5 valandas, po to vėl gavo galimybę išvažiuoti į trasą.
„Renault“ komandai diena praktiškai buvo prarasta. Po sesijos starto Carlosui Sainzui pavyko nuvažiuoti tik 4 ratus, po to jo mašina boksuose stovėjo apie 6 valandas – R.S.18 iškilo problemų su pavarų dėže. Penktadienį „Renault“ nuvažiavo mažiausiai už visus ratų – tik 45.
Tarp pilotų daugiausiai nuvažiavo Romainas Grosjeanas (181 ratas), o tarp komandų - „Mercedes“ (201 ratas).
Antroje dienos pusėje dauguma pilotų dirbo su ilgomis ratų serijomis. Skirtingai nei pirmą dienos pusę, antrą pusdienį visas vyko ramiai – jokių įvykių ir raudonų vėliavų nebuvo.
Finalinės bandymų dienos rezultatai
Pilotas |
Komanda |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
Padangos |
1. K. Raikkonenas |
Ferrari |
1:17.221 |
- |
157 |
Hypersoft |
2. F. Alonso |
McLaren |
1:17.784 |
+0.563 |
93 |
Hypersoft |
3. C. Sainzas |
Renault |
1:18.062 |
+0.871 |
45 |
Hypersoft |
4. D. Ricciardo |
Red Bull |
1:18.327 |
+1.106 |
92 |
Supersoft |
5. R. Grosjeanas |
Haas |
1:18.412 |
+1.191 |
181 |
Ultrasoft |
6. V. Bottas |
Mercedes |
1:18.825 |
+1.604 |
104 |
Medium |
7. B. Hartley |
1:18.949 |
+1.728 |
156 |
Hypersoft |
|
8. E, Oconas |
Force India |
1:18.967 |
+1.746 |
163 |
Hypersoft |
9. C. Leclercas |
Sauber |
1:19.118 |
+1.897 |
75 |
Hypersoft |
10. S. Sirotkinas |
Williams |
1:19.189 |
+1.968 |
105 |
Supersoft |
11. L. Hamiltonas |
Mercedes |
1:19.464 |
+2.243 |
97 |
Supersoft |
12. L. Strollas |
Williams |
1:20.163 |
+2.942 |
27 |
Soft |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |