Pabuvau testuose biškį Barselonoj, vakar.
Tai trumpai buitinių įspūdžių.
Susisiekimas. su R2N traukininiu iš Barselonos centro iki Montmelo, tada 416 autobusu iki Vienos kavinės ir nuo ten ramiai 10 minučių iki trasos prie pagrindinių tribūnų įėjimas. Autobusas sinchronizuotas su traukiniu, tai atvažiuoja grubiai 5 minutės po traukiniu ir atvažiuoja likus grubiai 5 minutėms iki. Bet viskas nežymiai vėluoja, o traukiniai ir šiaip ten dažnai važiuoja.
Mašinos. Važiavo. Garso ypatingo nėra, pasiėmiau kamštukus bet Nemuno žiede garsiau riaumojau kėbuliniai. Gal kai visa 20 bolidų kaimenė vienu metu suriaumoja įsūdis yra - pavieniui tai kažko ultra-wow nėra. Tik gyvai kažkaip variklių garsas kitoks, nei žiūrint transliacijas, stabdymo zonose Honda atrodo pabirs, o Mercedesai labai švelniai šaudo, atrodo lyg variklis visai išsijungtų. Bet apie techniką daug neišmanau, tiesiog iš garso skiriasi. Bolidai šiaip gyvai visai gražiai atrodo, halo žiūrint - man nesimato. Tik tiek, kad šalmo nesimato irgi, bet, kad kažkoks esmingai blogas vaizdas būtų, tai to nėra. Nuotraukas žiūrint, ar pritraukus video - taip, gyvai - visiškai dzin.
Trasa. Mano tikslas buvo apeit visą trasą, tai neskubėdamas per 3 valandas ir apėjau. Centrinės tribūnos – nieko gero nesimato, išskyrus boksus ir tiesiąją. Boksai testų metu atitverti užuolaidom, praktiškai jokio judesio, išskyrus lenktynininko išleidimą į trasą. Žinau, kad testai, bet atrodo lyg tuščia būtų :D Ir dar šalta, nes šešėly visą laiką ryte buvo. Geresnės tribūnos pačiam tiesiosios gale, ten jau ir posūkiai keli matosi (iki 3 man rods ir paskui iš aukščiau ir kitus galima įžiūrėt, bet per atitvarus tik pusė bolido matosi). Aplink visą trasą galima patogiai eit asfaltuotu keliuku arba važiuot dviračiu. Varguolių vietos užtvertos buvo ant kalniuko, tad perėjau aplink iki kažkokių spec vietų trasos vidury, kur galima tik tilteliu patekt – vietos priešais tiesiosios pabaigą, kovo pabaigoj šilta, bet vasarą ten be skėčio ar kitokio pavėsio - šakės. Vaizdas pusė velnio, juo labiau, kad toj salelėj ten pasivaikščiot galima ir bendras trasos matomumas neblogas (tarp 1, 2 ir 5, 6 posūkių) - plebėjams aukščiau yra nebloga kalvelė, kur taip pat viskas matosi puikiai (grubiai 4-9 posūkiai, priklausomai kurioj vietoj stovėt / sėdėt). Dar yra tokia kalvelė ties galinės tiesiosios pradžia, kur matosi Barselonos apylinkių grožis, ir neblogai rytinė dalis. Bet geriausia, tikriausiai, vietos ties 13 posūkiu. Kai kur trasoj dar remonto darbai vyko, kaip suprantu, bus VIP kažkokios vietos įrengiamos ties 15 posūkiu. Iki 10 posūkio tribūnų nenusikrapščiau, nes ten tikriausiai tik per paddocką galima nueit, bet jei tos tribūnos matosi iš visos trasos, tikėtina, kad ir trasos matosi nemažai. Tiek apie vietas. Tualetų yra, atrodo paprastai bet funkcionaliai. Ir vyrams pisuarų daugiau trasoj, ypač pigiausiose vietose, tai moterims reiktų atsižvelgt į tai, kai gamta pašauks ;)
Įspūdžiai. Kažkaip ne tas amžius, kad labai kažkas žavėtų. Tiesiog norėjau pažiūrėt gyvai į tai, ką daug metų žiūriu televizoriuj. Stebuklų kažkokių nėra, man patogiau žiūrėt per teliką. Testai man patinka, kad galima ramiai maklinėt visur ir nėra eilių, stumdymosi ir etc. Mašinas pamačiau, viruso nepasigavau, bet jei dar rengs testus Barcelonoj - visai apsilankyčiau dar kartą, tik fotiką pasiimčiau normalų. Nes žiūrovų buvo mažiau nei fotografų mėgėjų su televykais :D
Tai vat tokie mano įspūdžiai. Jei kam kas nors įdomu bus, galit paklaust - pasistengsiu atsakyt.