„Magneti Marelli“ autosporto vadovas Roberto Dalla mano, kad „Formulė-E“ ir čempionate naudojamos technologijos gali padėti „Formulei-1“ padidinti jėgainių galią iki 1000 AG.
Pernai kurį laiką buvo svarstoma galimybė artimiausioje ateityje padidinti F-1 jėgainių galią iki minėtų 1000 AG. Toks galios šuolis apsunkintų pilotų darbą trasoje ir galbūt padarytų lenktynes įdomesnėmis.
R. Dalla mano, kad F-1 ateityje galėtų pasinaudoti FE technologijomis tam, kad įgyvendintų užsibrėžtą tikslą.
„Kartu su FE siekiame įveikti iššūkį – sukurti lenktynėms skirtą 300 kw galios elektrinį variklį“, – pasakojo „Magneti Marelli“ specialistas R. Dalla.
„Tam, kad ateityje būtų naudojamos 1000 AG jėgainės, F-1 greičiausiai prireiks didesnio variklio, didesnės ERS, ne 120 kw, kaip dabar, o 300 kw. Mes tikime, kad panašios galios varikliai bus naudojami FE čempionate ir tai ateityje gali pagelbėti F-1. FE, labiau nei F-1, suteiks mums galimybę sukurti naują automobilio elektronikos architektūrą – įtampa, įrenginys ir taip toliau.“
„Manau, kad tokia patirtis gali būti panaudota „Formulėje-1“. Esu įsitikinęs, kad anksčiau ar vėliau hidraulika išnyks iš F-1 bolidų. Visas tas žinias, gaunamas iš FE, mes galime panaudoti kuriant ne tik variklius, bet ir elektroninę automobilio architektūrą.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).