„Red Bull“ komandos konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko nemano, kad naujasis F-1 Techninis reglamentas ir perėjimas prie platesnių padangų neigiamai atsilieps lenktynių grožiui.
Daugelis ekspertų laikosi priešingos nuomonės, teigdami, kad lenkimų bus mažiau, kadangi greičiai padidės, stabdymo distancijos bus trumpesnės, o aerodinamikos ypatumai neleis persekioti kitų mašinų.
„Mano nuomone, mes matysime gražesnius lenkimus, – „Auto Motor und Sport“ žurnalistams sakė H. Marko.- Beje, tiksliai pasakyti, kad mūsų laukia, kol kas tai yra sudėtinga. Sprendžiant iš kompiuterinių simuliacijų, galimi įvairūs scenarijai. Pažiūrėsime. Tačiau kokiu atveju padidės pačio lenktynininko vaidmuo, kadangi stabdymas vyks kur kas greičiau“.
Taip pat H. Marko mano, kad lenkimams padės ir naujosios platesnės „Pirelli“ padangos, kurios bus labiau atsparios susidėvėjimui bei perkaitimui: jos leis pilotams kur kas agresyviau atakuoti: „Jei padangos išties bus kokybiškesnės, tai leis varžovą persekioti įkandin. Anksčiau tai būdavo neįmanoma, kadangi iškart prasidėdavo intensyvus priekinių padangų dėvėjimasis, buvo pažeidžiamas mašinos balansas, o tai atsiliepdavo ir galinių padangų darbui.
2017 m. padangų bandymai, kuriuose „Red Bull“ dalyvavo kartu su „
Mercedes“ bei „
Ferrari“, davė daug žadančių rezultatų ir jokių neigiamų atsiliepimų nebuvo“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).