Vyriausias „
Ferrari“ bolido kūrėjas Jamesas Allisonas po pergalės Malaizijos GP teigė, kad pasitikėjimas padangomis, įgytas per treniruotes, leido pasirinkti lenktynes laimėjusią 2 sustojimų strategiją.
Kai trasos temperatūra pasiekia 60 laipsnių, padangos smarkiau dėvisi, todėl dauguma komandų nusprendė keisti taktiką po to, kai į trasą išvažiavo saugos automobilis. Tačiau „Ferrari“ nusprendė lenktynėse keisti ratus žymiai vėliau nei konkurentai.
J. Allisonas paaiškino tokį sprendimą: „Padangos dirbo puikiai visą penktadienį. Todėl mes buvome įsitikinę, kad galima stoti vėlai ir nebuvo jokio reikalo daryti ankstyvo ratų keitimo.“
„Ferrari“ specialistas pridūrė, kad nebuvo tikima, jog toks sprendimas atneš pergalę: „Tai atnešė geresnį rezultatą nei buvo tikėtasi.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).