Gene Haasas besilankydamas Kanadoje, kur praėjusį savaitgalį vyko F-1 lenktynės, užsiminė, kad jo ekipa ieško techninio partnerio – konstruktoriaus, kurio detales galėtų pirkti ir naudoti ateityje.
Amerikietis taip pat patvirtino, kad atsisakė planų pasinaudoti „Dallara“ paslaugomis, kuri turėjo sukurti pirmąjį JAV ekipos F-1 bolidą. Toks sprendimas buvo priimtas tuomet, kai buvo nuspręsta F-1 čempionate debiutuoti ne 2015 m., o 2016 metais.
Nuo kitų metų ekipoms bus leidžiama pirkti iš gamintojų daugiau skirtingų bolido detalių. Būtent tuo ketina pasinaudoti debiutui F-1 besirušiantis G. Haasas.
„Siekiame surasti techninį partnerį“, – kalbėjo JAV komandos savininkas G. Haasas.
„Praleidome nemažai laiko su „
Ferrari“, šiek tiek mažiau kalbėjomės su „Mercedes“. Variklių tiekėjas yra tik dalis užduoties, kurią turime įveikti. Mes vis dar prie to dirbame.“
G. Haasas patvirtino, kad atsisakė planų pasinaudoti „Dallara“ paslaugomis. Anot amerikeičio, jo suburta komanda bus pajėgi 2016 m. sezonui pati sukurti bolidą.
„Jei būtume lenktyniavę F-1 2015 metais, tokiu atveju būtume pasirinkę „Dallara“ paketą. Turime 50 proc. to, ko reikia, kad galėtume patys sukurti savo automobilį. Toks yra mūsų tikslas. Būtent šia kryptimi judėsime toliau. Norime būti ta komanda, kuri pasinaudos taisykle, leisiančia įsigyti kuo daugiau detalių. Pasigaminti kai kurias detales mums tiesiog per daug kainuotų.“
Apie JAV komandos planus bei siekius Kanadoje pasidalino ir ekipos vadovas Guntheris Steineris.
„Iš savo techninio partnerio pirktume pakabą bei kitas detales, kurias būtų leidžiama įsigyti“, – sakė specialistas.
„Likusias detales pasigamintume patys – pavyzdžiui važiuoklę. Jei startas būtų įvykęs 2015 m., mes nebūtume spėję patys to padaryti. Tačiau dabar, kai turime šiek tiek daugiau laiko, galime tam tikrus darbus atlikti patys be papildomo tiekėjo.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).