„Lotus Cars“ automobilių gamintojas ir „Lotus Racing“ F-1 komanda, panašu, pradeda karą dėl „Lotus“ vardo naudojimo ir įtakos sferų įvairiose autosporto šakose.
Tai tapo akivaizdu po to, kai „Lotus Cars“ paskelbė apie bendradarbiavimą su GP2 ir GP3 ekipas valdančia ART komanda. Šios ekipos bolidai abiejose lenktynių serijose nuo kito sezono bus žymimi „Lotus“ vardu.
Be to, ART niekada neslėpė ambicijų įžengti į „Formulę-1“ ir net buvo pateikusi paraišką debiutuoti kitų metų sezone. Tiesa, kol kas komanda, kurios bendrasavininkas yra Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) prezidento Jeano Todto sūnus Nicolas, atidėjo šiuos planus. Bendradarbiavimas su automobilių gamintoju gali būti dar vienas laiptelis kelyje į aukščiausią autosporto kategoriją.
Buvusio „Red Bull“ ir „
Ferrari“ marketingo vadovo Dany Baharo vadovaujama „Lotus Cars“ taip pat pateikė paraišką dėl „Team Lotus“ vardo naudojimo. Būtent šį pavadinimą, priklausantį Davidui Huntui, kitais metais ketina pasiskolinti ir „Lotus Racing“ komanda.
Kol kas neaišku, ar automobilių gamintojo veiksmai nepakiš kojos „Formulės-1“ ekipos planams. Manoma, kad šio karo šaknys gali slypėti ir Malaizijoje, mat „Lotus Cars“ priklauso šios šalies „Proton“ kompanijai, o „Lotus Racing“ – „Air Asia“ vadovui Tony Fernandesui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).