Po Japonijos GP lenktynių Lewiso Hamiltono bolidą ištyrusi „
McLaren“ komanda nustatė pakabos gedimą, kuris ir galėjo lemti prastą brito pasirodymą Suzukoje.
Nors britas mažą greitį praėjusį savaitgalį aiškino klaidingu bolido derinimu, vėliau paaiškėjo, kad problemų priežastis greičiausiai buvo visai kas kita.
„Tiesą sakant, ne tai (bolido derinimas – red. past.) buvo priežastis. Puikiai pažįstu savo automobilį, todėl labai retai nepataikau (jį reguliuodamas). Net jei taip nutinka, tai tik labai nedaug ir aš dar galiu valdyti situaciją. Tačiau tą kartą derinimas buvo pats blogiausias, su kokiu tik esu susidūręs, todėl buvau tikrai dėl to šokiruotas“, – atvykęs į Korėją aiškino L. Hamiltonas.
„Tikėjausi, kad galbūt visgi kaltas ne aš, ir, laimei, po lenktynių daug viską tyrę vaikinai rado gedimą galinės pakabos dalyje, todėl tai guodžia. Pakaba nebuvo sulūžusi, nes bolidas dar važiavo. Tai buvo tik dalis, padedanti subalansuoti automobilį. Ją nustačius vienaip, turi būti tam tikras efektas, tačiau jo nebuvo.“
„Esu patenkintas, kad mes kažką radome, todėl tai šį savaitgalį jau nebekels problemų.“
L. Hamiltono informaciją patvirtino ir „McLaren“ vykdantysis direktorius Jonathanas Nealas, paaiškinęs, kad techninis gedimas sutrukdė lenktynininkui ir jo inžinieriui teisingai sureguliuoti bolidą.
„Penktadienį susidūrėme bolido techninėmis problemomis, kurios prisidėjo prie jo ir jo inžinieriais priimto neteisingo bolido derinimo sprendimo“, – teigė specialistas.
„Taigi, dėl visko kaltas ne vien sprendimas, bet ir techninės problemos, kurias turėjome nustatyti (anksčiau).“
„Laimei, šiose lenktynėse su tuo jau neturėtume susidurti.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).