Laikas dirba prieš „Renault“ ir „Ferrari“ motoristus

Laikas dirba prieš „Renault“ ir „Ferrari“ motoristus
logo 2014 Gruodžio 07 d. 11:42, Renault Sport
Jau buvo rašyta, kad „Formulės-1“ komandoms nepavyko susitarti dėl Techninio reglamento pakeitimų, kurie leistų bolidų variklius tobulinti ir sezono metu. „Mercedes“, „Renault“ bei „Ferrari“ nerado kompromisinio sprendimo, kuris tenkintų visas komandas, todėl situacija iš esmės liko be jokių pakeitimų. Taigi, prancūzų bei italų variklių gamintojai iš esmės atsidūrė ceitnote.
Šie du gamintojai pernelyg vėlai pradėjo kurti naująsias hibridines jėgaines – „Ferrari“ tik pernai liepą, o „Renault“ – rugpjūčio mėnesį. Akivaizdu, jog jų jėgainės akivaizdžiai nusileidžia „Mercedes“ pagal techninių inovacijų lygį, juolab, kad Štutgarto specialistai ir dabar nesėdi sudėję rankų.
„Renault“ yra priversta labai rimtai peržiūrėti savo jėgos agregato bazinę koncepciją, nes pastarasis yra veikiamas pernelyg didelės vibracijos, o išmetamosios sistemos dydis yra tolimas nuo idealios. Todėl stebėtina, kaip „Red Bull“ specialistams pavyko sukurti labai tvarkingą jų bolido galinę dalį. Tačiau perdarymo reikalauja ir variklio cilindrų galvutė, kadangi degalų degimo procesas 2014 m. pavyzdžio variklyje vyksta ne optimaliai, dėl to „Renault“ variklis nusileidžia „Mercedes“ nusileidžia degalų taupumu.
„Renault“ taip pat buvo priversta kreiptis į legendinį inžinierių Mario Illieną, kuris įsijungė į naujų techninių sprendimų paiešką, kurie galėtų padidinti prancūzų variklio efektyvumą. Tačiau prancūzų motoristai jau neturi laiko, norint nukopijuoti sistemos konstrukciją, kurią naudoja „Mercedes“, kai turbina ir kompresorius išdėstyti iš skirtingų variklio cilindrų bloko pusių. „Mercedes“ tokio konstrukcijos sukūrimui prireikė vienerių metų, o „Renault“ vienerių metų neturi. Bet „Ferrari“, atrodo, kad dirba būtent šia kryptimi.
Beje, dar Ispanijos GP Barselonoje metu „Renault“ davė suprasti, kad jie eis kitu keliu. Bet kokiu atveju tik „Red Bull“ pilotams, kurie lenktyniauja su prancūziškais varikliais, kai kuriose trasose pavyko aplenkti „Mercedes“, dominavusius visą sezoną. Gali būti, kad „Renault“ tikisi, jog jiems pakaks informacijos, surinktos per šį sezoną ir ateinančiais metais jiems pavyks smarkiai pasitempti.
Tarp kitko, Abu Dabyje „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pripažino: „Renault šiuo metu dirba maksimaliai agresyviai, bet labai mažai tikėtina, kad jie išeis į tą lygį, kokį šiais metais turėjo „Mercedes“. Jie palaipsniui prie to artėja, bet juk ir „Mercedes“ nestovi vietoje. Manau, kad panašioje situacijoje yra ir „Ferrari“. Variklių specialistams reikia spręsti labai sunkius uždavinius, bet labai gaila, kad jau vasario pabaigoje variklių modernizavimo procesas bus įšaldytas“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983