Prieš metus, 2015 m. gruodį „
Renault“ nupirko „Lotus“ komandą, kuri tuo metu ant finansinės bedugnės slenksčio. Formaliai dėl senų „Lotus“ skolų prancūzų automobilių gamintojų komandos finansiniai rodikliai ir dabar atrodo neblizgantys, kadangi „Renault“ turėjo perimti ir visas skolas. „Lotus“ finansiniai nuostoliai 2015 metais viršijo 66 mln. eurų ir buvo gerokai didesni nei 2014 metais.
„Šie nuostoliai yra paaiškinami visa eile priežasčių, tame tarpe tai susiję su nutrauktais mokėjimais pagal galiojusias sutartis. Bet mes laukiame, kad 2016 m. bus daug geresni“, – „Renault“ komandos vykdomojo direktoriaus Cyrilo Abiteboulo žodžius cituoja „motorsprot-total“.
Sprendžiant iš visko, turimos galvoje komandos skolos „„
Mercedes“, kurios jėgaines „Lotus“ naudojo praėjusį sezoną. Taip pat ekonominiam stabilumui įtakos turėjo žymus pajamų sumažėjimas praradus daugumą didelių rėmėjų ir dėl to, kad „Lotus“ 2014 m. uždirbo tik 10 taškų ir Konstruktorių taurėje užėmė tik 8 vietą – tai buvo pats blogiausias rezultatas per visą naujausią „Lotus“ istoriją.
Belieka pridurti, kad „Renault“ koncernas už krachą išgyvenančią komandą sumokėjo simbolinę 1 svaro kainą.
Per dvidešimt 2016 m. lenktynių Kevinas Magnussenas ir Jolyonas Palmeris teuždirbo tik 8 taškus, bet jie dar turi šansą padidinti taškų kraitį Abu Dabyje, bet tikimybė yra nedidelė. Tačiau tokie prasti sezono rezultatai yra nesunkiai paaiškinami: „Renault“ teturėjo tik lengvai modernizuotą „Lotus“ važiuoklę, kuri buvo sukurta dar 2014 metais. Ją modernizuoti nebuvo kokios prasmės, todėl Enstone pilnai susikoncentravo pasiruošimui 2017 m. sezonui – dabar „Renault“ turi pakankamai resursų, kad palaipsniui rezultatai pradėtų gerėti...
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).