Po dar vieno nesėkmingo „
McLaren“ piloto apsilankymo techninio aptarnavimo juostoje, vis daugiau kritikos sulaukia naujasis komandos sporto vadovas Samas Michaelas.
Skelbiama, kad būtent šio specialisto, anksčiau dirbusio „Williams“ technikos direktoriumi, iniciatyva optimizuoti veiklą boksuose buvo atlikta aibė sustojimų metu vykstančių procesų pakeitimų. Tai leido sutrumpinti sportininkų stovint praleidžiamą laiką, tačiau kartu, panašu, sukėlė ir įvairių vis dar nesibaigiančių problemų.
Europos GP lenktynėse antrojo L. Hamiltono sustojimo metu nesuveikė bolido priekio keltuvas, dėl ko mechanikams teko griebtis atsarginio ir taip prarasti daug brangaus laiko – apie 12 sekundžių. Po šio apsilankymo boksuose britas prarado poziciją būsimajam varžybų laimėtojui Fernando Alonso iš „
Ferrari“.
Pabaigai derėtų pažymėti, kad pirmasis L. Hamiltono sustojimas buvo pats greičiausias per visas lenktynes – britas techninio aptarnavimo juostoje užtruko vos 19,355 sek. Antrasis pagal trukmę sustojimas šiose varžybose taip pat priklausė „McLaren“ komandai – Jensonas Buttonas boksuose praleido 19,640 sek.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).