Dėl saugumo priežasčių tarptautinė automobilių federacija (
FIA) svarsto galimybę uždrausti pilotams pasinaudoti reguliuojamo galinio sparno suteikiamu pranašumu Monako GP metu.
Nors DRS sistema ir susilaukė teigiamų įvertinimų iš kai kurių pilotų, sportininkai mano, jog reguliuojamo galinio sparno naudojimas Monako trasoje gali kelti pavojų saugumui.
Kadangi Monte Karle startinės pozicijos yra itin svarbios, pilotai lenktynininkai gali rizikuoti ir pasinaudoti DRS prieš įvažiuojant į tunelį ir išvažiuojant iš jo.
Nors galutinis sprendimas nėra priimtas, tam tikri šaltiniai patvirtino, jog FIA svarsto galimybę uždrausti naudotis reguliuojamu galiniu sparnu Monake.
Ar pilotai galės Monte Karle naudotis DRS, paaiškės kitą mėnesį po Turkijos GP, kai bus surengtas susirinkimas su lenktynininkais ir komandų atstovais.
Stambulo (Turkija) trasoje pilotai reguliuojamu galiniu sparnu galės pasinaudoti atkarpoje, esančioje tarp 10 ir 12 posūkių. Tuo tarpu Barselonos (Ispanija) lenktynių žiede sportininkai DRS sistema galės naudotis starto-finišo tiesiojoje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).