N. Lauda: pažiūrėsime, ar naujas reglamentas pateisins lūkesčius

N. Lauda: pažiūrėsime, ar naujas reglamentas pateisins lūkesčius
logo 2016 Gegužės 11 d. 06:55, Daimler
Balandžio pabaigoje Pasaulinė automobilių sporto taryba patvirtino F-1 Techninio reglamento pakeitimus jėgainėms, kurie įsigalios nuo 2017 m. sezono. Praėjusią savaitę oficialiame FIA puslapyje paskelbta galutinė naujojo reglamento redakcija.

Nors šios būsimos naujovės savo laiku kėlė labai daug ginčų, „Mercedes“ ekipos nevykdomasis direktorius Niki Lauda įsitikinęs, kad atidėti reformų daugiau nebuvo galima.
N. Lauda: „Jei mes būtumėme dar kartą atidėję naujo Techninio reglamento įsigaliojimą, vargu ar būtumėme gavę kokybiškesnį dokumentą. Tai yra kompromisinis variantas. Pažiūrėsime, ar jis pateisins lūkesčius. Mes norime tikėti, kad visas bus geriau.
Niekada negalima tenkintis kompromisais, bet reikia suprasti, kad prie dabartinio jėgų išsidėstymo F-1 peletone, tai buvo vienintelis galimas kelias, kadangi kiekvienas galvoja tik apie savo interesus. Prie šių aplinkybių tai bus bene geriausias variantas. Bet kokiu atveju, bolidų greitis padidės, o mašinos atrodys kur kas agresyviau. Be to, mes laimėjome kažkiek laiko darbui su motorais. Hibridinės technologijos išliks. Ir tai yra žymiai geriau, nei būtumėme sugrįžę prie V8 variklių“.
Viena iš 2017 m. naujienų bus piloto galvos apsaugos sistema. Sočyje „Red Bull“ išbandė savąjį variantą, pavadintą „AeroScreen“, kuri iššaukė toli gražu ne vienareikšmišką nuomonę. Tačiau N. Lauda abejoja, ar ši kritika buvo pagrįsta.
„Mes daugiau neturime teisės apeiti šios temos, – sakė triskart pasaulio čempionas. – Žinoma, kad tai prieštarauja pačiai „Formulės-1“ esmei, bet jei tokia galvos apsauga būtų buvusi anksčiau, mes būtumėme išvengę ne vienos tragiškos avarijos. Dabar tik reikia teisingai išsirinkti koncepciją. Man labai nepatinka „Halo“ sistema, o štai „Red Bull“ siūlymas yra kur kas geresnis“.
Paskutiniame Strateginės grupės posėdyje kai kurių komandų vadovai jaudinosi dėl to, kad pastaruoju metu pilotai pradėjo per daug kištis į „Formulės-1“ politiką ir nori kur kas aktyviau dalyvauti rengiant naujas taisykles. N. Lauda visiškai palaiko pilotus.
„Svarbu, kad lenktynininkai gali išsakyti savo nuomonę, kadangi jie mūsų sporte yra svarbiausi asmenys – jie laimi arba pralaimi lenktynes. Būtų kvaila uždrausti jiems pasisakyti. O štai paskutinę jų akciją (GPDA asociacijos pareiškimą) reikėtų vertinti kaip šou elementą“.
Niki Lauda taip pat pakomentavo apie būsimą Bernie Ecclestone įpėdinį, tarp kurių yra ir jis pats: „Jei kas galvoja, kad bus labai lengva surasti jam pamainą, labai klysta. 15 proc. šio verslo vis dar priklauso Bernie. Be to, niekas nesugebės per Rusijos muitinę taip greitai į lenktynes Sočyje nuvežti mūsų bolidų bei įrangos kaip B. Ecclestone.
Problemos su „Mercedes“ jėgainės patikimumu? Antradienį po Rusijos etapo aš buvau nuvažiavęs į mūsų bazę, kur norėjau išsiaiškinti su jėgos agregatais. Iš tikrųjų aš manau, kad tik tas, kas sukūrė tokią sudėtingą jėgainę, turi aiškintis ir su jos gedimo priežastimis. Dabar mes naudojame itin agresyvų požiūrį modernizuojant jėgos agregatą, todėl kažkas gali būti ir ne taip, kaip reikia. Bet neabejoju, kad mūsų specialistai susitvarkys“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983