P. Lowe'as: Kinijoje rezultatus gali lemti atsitiktinumas

P. Lowe'as: Kinijoje rezultatus gali lemti atsitiktinumas
logo 2014 Balandžio 20 d. 09:25, Daimler
Per tris šių metų etapus „Mercedes“ įgijo pakankamą persvarą prieš varžovus. Šios komandos techninis direktorius Paddy Lowe'as įsitikinęs, kad F-1 organizatoriai tokiam vienos komandos pranašumui turi skirti reikiamą dėmesį.
„Formulės-1“ vadovai turi kur kas labiau propaguoti tai, kas akivaizdu – mūsų komanda kol kas neturi lygių. Bet aš nesiruošiu įvardyti jokių pavardžių, tegul jie patys susipranta, – interviu britų dienraščiui „The Guardian“ sakė P. Lowe‘as. – Nereikia užmiršti, kad mūsų sportas konkuruoja su kitomis sporto šakomis, todėl F-1 vadovai kiek įmanoma daugiau turi skelbti teigiamų žinių“.
Techninio vadovo nuomone, kur kas labiau publikai reikia aiškinti ir apie naujas technologijas, kurios šiuo metu naudojamos F-1 sporte: bolidai tapo galingesni, dar greitesni, bet sunaudoja apie 30 proc. mažiau degalų nei ankstesniais metais. „Visų šių technologinių naujovių buvo pasiekta per trumpą laiką ir artimiausiu metu jos gali būti įdiegtos į automobilių pramonę. O tai – nauda vartotojams“, – kalbėjo P. Lowe‘as.
„Red Bull“ komandos pozicija dėl naujų variklių man yra kiek keista, turint galvoje tai, kad dabartinis variklių reglamentas buvo aptariamas dar prieš trejus metus. Kuriant naujas taisykles dalyvavo visos komandos – stipriausios komandos turėjo įtakos galutinei čempionato koncepcijai. Taigi, tiek „Red Bull“, tiek „Ferrari“ turėjo pakankamai laiko kurti naujus hibridinius variklius, tačiau jiems kol kas ne viskas pavyko, dėl to jie ir pyksta ant „Mercedes“.
Kalbėdamas apie komandos pasiekimus 2014 m. čempionate, P. Lowe‘as sakė, kad prie sėkmės labai smarkia prisidėjo buvęs komandos vadovas Rossas Brawnas: „Jo kuklios komandos etatai buvo sumažinti iki minimumo, todėl, kad biudžetas buvo labai mažas. Vėliau buvo pasiektas susitarimas dėl resursų mažinimo, susidarė iliuzija, kad išlaidos mažėja. „Mercedes“ komanda ne iš karto suprato, kokiu būdu veikia konkurentai – kalba eina apie 2010 ir 2011 m. čempionatus. Iškart po to R. Brawnas palaipsniui ėmė lipdyti naują komandą. Kita labai stiprus „Mercedes“ impulsas buvo 2012 m., kai atėjo dirbti Toto Wolffas bei Niki Lauda, į komandą buvo pakviestas Lewisas Hamiltonas. Visi jie pradėjo dirbti su R. Brawnu, o pastarasis iš naujo komandos viduje pradėjo kurti visai naują tarpusavio bendravimo, susiklausymo ir konkuravimo kultūrą, kuri veikia ir šiandien. Buvo optimizuotos komandos išlaidos, tai teigiamai atsiliepė visam darbui. Todėl džiugu, kad nors šiandien mūsų konkurentai ir neaplenkia, mūsų išlaidos yra mažesnės nei „Red Bull“ ir „Ferrari“.
P. Lowe‘o nuomone, ryškus „Mercedes“ pranašumas šiais metais matomas dėl to, kad komandai pavyko sukurti kol kas geriausią tarp visų komandų variklį ir geriausią bolidą apskritai, kadangi W05 kol kas išsiskiria geriausia pakaba, važiuokle, pasižymi geriausia aerodinamika. Komanda išnaudojo visus pliusus, kokius turi gamyklinės komandos. Kita vertus, komandos pilotai moka išnaudoti visus labai sudėtingos mašinos privalumus. Be to, tarp komandos vadovo T. Wolffo ir P. Lowe‘o aiškiai padalintos sritys, būtent jis atsako už sportinius sprendimus. „Tai man teko leisti mūsų pilotams Bahreine lenktyniauti tarpusavyje“.
Prognozuodamas Kinijos GP rezultatus, P. Lowe‘as sakė, kad pergalė Šanchajaus trasoje gali būti visai atsitiktinė, daug kas priklausus nuo to, kaip komandoms pavyks surasti bolido balansą, kad kuo mažiau dėvėtųsi padangos. „Čia labiau kentės priekinės padangos, o ne užpakalinės, kaip įprasta. Atitinkamai reikės reguliuoti ir bolidą.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983