Penki faktai, kurie įsiminė po Bahreino

Penki faktai, kurie įsiminė po Bahreino
logo 2016 Balandžio 06 d. 06:55, Ferrari
Antrasis šių metų F-1 pasaulio čempionato etapas, kuris vyko Bahreino Sakhiro autodrome, įsiminė ne vien nesibaigiančiomis diskusijomis apie kvalifikacijos formatą. Jis mums padovanojo puikų reginį, ne ką mažiau įdomesnį nei etapas Australijoje.

Nežiūrint į tai, jog Sebastianas Vettelis nesugebėjo startuoti dėl gedimo dar prieš pat varžybų pradžią. Didžiosios Britanijos „The Guardian“ žurnalistas Paulas Weaveris išskyrė penkis momentus, į kuriuos būtina atkreipti dėmesį po Bahreino GP etapo.
Daug žadantis S. Vandoorne debiutas
„McLaren“ šiemet uždirbo pirmąjį tašką ir gavo jį visai ne pasaulio čempionai Fernando Alonso ar Jensonas Buttonas, o „Formulės-1“ naujokas iš Belgijos Stoffelis Vandoorne. Šios komandos bazėje seniai buvo kalbama apie tai., kad S. Vandoorne yra labai talentingas lenktynininkas ir mes tuo galėjome įsitikinti. Pernai metų GP2 čempionas atskrido iš Japonijos į Bahreiną tik penktadienio rytą, jis niekada anksčiau nebuvo sėdėjęs prie „McLaren“ MP4-31 vairo, tačiau jau kvalifikacijoje aplenkė J. Buttoną, o sekmadienį be priekaištų važiavo lenktynėse ir finišavo 10 vietoje.
R. Grosjeanas neveltui perėjo į „Haas“ komandą
Romainas Grosjeanas išėjo iš „Lotus“ komandos kaip tik tuo metu, kai jo buvusi komanda perėjo į „Renault“ koncerno rankas, o toks prancūzo žingsnis iš karto sukėlė labai daug klausimų. Bet dabar jau susidarė įspūdis, kad toks sprendimas buvo labai tinkamas ir net geresnis už tą, kai L. Hamiltonas iš „McLaren“ perėjo į „Mercedes“.

Galima teigti, kad amerikiečių „Haas“ komandos bolidas yra kažkas panašaus į „Ferrari“ kloną, tačiau svarbu nepamiršti, kad „Haas“ yra pasaulio čempionato naujokas. Kai kas galvojo, kad R. Grosjeanui Australijoje paprasčiausiai pasisekė finišuoti 6 vietoje, tačiau Bahreine jis jau buvo penktas. Kvalifikacijoje jis aplenkė abu „Toro Rosso“ bolidus, kurie šiame sezone yra labai greiti.

Ir nors šeštadienį Romainas nepateko į pirmąjį aštuntuką, per lenktynes jis puikiai pasinaudojo greičio persvara, kurią davė superminkštosios padangos, o tai leido jam aplenkti ne tik Maxą Verstappeną, bet ir abu „Williams“ pilotus.
Komandos dar neišsiaiškino padangų galimybių
Regis, kad ne vien F-1 žiūrovai dar iki galo neišsiaiškino su „Pirelli“ spalvota padangų gama, kurią šiais metais papildė dar viena nauja jų sudėtis. Su jų panaudojimo sunkumais kol kas susiduria ir pačios komandos.
Australijoje vidutinio kietumo padangos atrodė gana gerai, kad kai kurios komandos antrame etape susigundė jas panaudoti ir Bahreine. Tačiau Sakhiro autodromo asfaltas pasirodę esąs joms nelabai tinkamas.
Lewisas Hamiltonas planavo su vidutinėmis padangomis nuvažiuoti labai ilgą atkarpą, tačiau turėjo atsisakyti šios idėjos, kadangi balta spalva paženklintos padangos neleido važiuoti greitai. Su tokia pat problema susidūrė ir „Williams“ komanda – jei pirmajame rate Felipe Massa važiavo antroje vietoje, tai finišavo jis tik aštuntas.
„Mes pasirinkome neteisingą taktiką, – prisipažino F. Massa. – Tempas su vidutinėmis padangomis buvo toks žemas, kad mes negalėjome nieko padaryti“.
Kol kas neaišku, kiek greitas yra „Ferrari“ bolidas
Australijoje „Ferrari“ strategai suklydo pasirinkdami taktiką, o Bahreine S. Vettelio mašina sugedo dar apšilimo rate. Kartu Kimis Raikkonenas labai prasta startavo, nors ir finišavo 2 vietoje. Taigi, iki šiol galutinai dar nėra aišku, kiek šios italų komandos bolidai yra greiti.
Lenktynių nugalėtojas Nico Rosbergas taip komentavo situaciją: „Yra aišku, kad jie dar neparodė, ką sugeba jų mašina. „Ferrari“ daro labai daug klaidų, kurios jiems itin brangiai kainuoja, todėl realių jų galimybių mes kol kas nežinome. Mes privalome būti budrūs, nes jie gali mus labai greitai pasivyti, o ir dabar jau yra labai arti“.
Kas pasakė, kad „Formulės-1“ reitingai krenta?
Bahreino GP tapo pirmuoju etapu, kurį tiesiogiai parodė britų „Channel 4“ kanalas, gavęs F-1 transliacijų teisės po to, kai atsisakė BBC. Pirmadienį „Channel 4“ su džiaugsmu pranešė, kad piko momentu antrasis etapas surinko 3,2 mln. žiūrovų auditoriją, o vidutinis žiūrimumas buvo 2,3 mln. sirgalių. Kartu mokamam kanalui „Sky Sports“, kurio programos pasižymi išskirtine kokybe ir profesionalumu, pirmenybę teikė net 605 tūkst. F-1 žiūrovų. Vadinasi, šio pasaulio čempionato reitingai yra gana aukštame lygyje, o nemokamos transliacijos surenka labai nemažas auditorijas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983