„Pirelli“ ir F-1 komandoms kol kas sunkiai sekasi susitarti dėl to, kur ir kada kitais metais bus rengiami padangų bandymai.
Pagal naujas taisykles, 2017 m. italų produkcijai bandyti bus skirtos 25 dienos, kurias kompanija gali paskirstyti įvairiai.
Teigiama, kad Brazilijos GP savaitgalio metu komandoms netiko „Pirelli“ pasiūlytas 2017 m. padangų bandymų tvarkaraštis. Ekipos nėra patenkintos, jog turės susidurti su tam tikrais logistiniais iššūkiais. Komandos nenori dalyvauti bandymuose pirmoje metų pusėje ir dėl to, jog tuo metu daugeliui trūks variklių bei kitų atsarginių detalių.
„Pirelli“ nori 25 bandymų dienas paskirstyti taip, kad galėtų savo produkciją išbandyti įvairiose trasose. Kompanija dar turės gauti sutikimą iš
FIA. Be pastarosios leidimo bandymai negalės būti rengiami už Europos ribų. Tuo tarpu FOM bus priversta stabdyti krovinių transportavimą į kitas valstybes, kur vyks lenktynės, ir laukti kol bandymuose dalyvaujanti komanda ar komandos baigs savo darbus.
F-1 ekipos siūlo bandymų metu leisti dalyvauti kelioms komandoms ir taip sumuoti bandymų dienas. Tokiu atveju jei tam tikroje lenktynių trasoje italų produkciją išmėgintų trys ekipos, oficialiai būtų išnaudotos trys bandymų dienos. Tokia idėja ne itin patinka pačiai „Pirelli“.
„Mes puikiai suprantame, kad sezono metu, kai tvarkaraštį sudaro 21 etapas, nėra lengva viską tinkamai suorganizuoti“, – kalbėjo „Pirelli“ technikos direktorius Mario Isola.
„Būtent todėl su komandomis diskutuojame apie planą, kuris būtų tinkamas ne tik mums, bet ir visoms ekipoms. Suprantu, kad sezono pradžioje jie neturi daug atsarginių detalių. Bet nemanau, kad tai yra didelė problema.“
„Norime surengti bandymus įvairios trasose. Taip pat tikimės, kad pavyks surengti bandymus ne tik ant sausos, bet ir ant šlapios dangos. Tad bandymus turėsime rengti tose trasose, kurių dangą bus galima dirbtinai sudrėkinti.“
„Suprantu siūlymą bandymų metu naudoti daugiau nei vieną bolidą. Kuo daugiau automobilių, tuo daugiau informacijos. Bet mes bandymų metu norėtume naudoti tik vieną bolidą, o vėliau tuos pačius sprendimus išmėginti kitose trasose.“
Kol kas nėra aišku kaip „Pirelli“ paskirstys 25 bandymų dienas tarp komandų. Jei visoms ekipoms bus skirta po 2 dienas, kompanijai vis dar liks trys dienos, kurias ji tikrai norės išnaudoti.
Šiemet prototipinėms „Pirelli“ padangoms bandyti buvo pasikviestos trys komandos. Kiekvienai iš jų buvo skirta po aštuonias bandymų dienas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).