F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 306
2 S. Vettelis 247
3 V. Bottas 234
4 D. Ricciardo 192
5 K. Raikkonenas 148
6 M. Verstappenas 111
7 S. Perezas 82
8 E. Oconas 65
9 C. Sainzas 48
10 N. Hulkenbergas 34
11 F. Massa 34
12 L. Strollas 32
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 15
15 S. Vandoorne`as 13
16 F. Alonso 10
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 4
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
22 P. Gasly 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 540
2 Ferrari 395
3 Red Bull 303
4 Force India 147
5 Williams 66
6 Toro Rosso 52
7 Haas 43
8 Renault 42
9 McLaren 23
10 Sauber 5
Michael Schumacher, Ross Brawn, Ferrari

R. Brawnas: sunku palyginti L. Hamiltoną su M. Schumacheriu

2017-01-08 / 01:36:19

Praeityje tiek su Michaeliu Schumacheriu, tiek su Lewisu Hamiltonu F-1 dirbęs Rossas Brawnas teigia, kad jam yra sunku palyginti minėtuosius du pilotus.

Dukart tapęs čempionu su „Benetton“ komanda, M. Schumacheris kartu su R. Brawnu vėliau perėjo į „Ferrari“, su kuria pavyko dar penkis kartus sezoną užbaigti pirmoje vietoje.

R. Brawno teigimu, vokiečio sėkmę nulėmė keli faktoriai.

„Jis tiesiog dievino lenktynes. Michaelis džiaugėsi kiekviena galimybe sėsti už bolido vairo. Jis buvo itin motyvuotas žmogus“, – pasakojo R. Brawnas.

„Pradėjęs lenktyniauti jis aukštai iškėlė kartelę fizinio pasirengimo srityje. Michaelis taip pat buvo puikus komandos žaidėjas. Susumavę visus šiuos dalykus, gaunate daugkartinį F-1 čempioną.“

M. Schumacheriui antrą kartą pasitraukus iš F-1, L. Hamiltonas debiutavo „Mercedes“ ekipoje, kurioje tuo metu dirbo R. Brawnas. Britas atstovaudamas „Sidabrinėms strėlėms“ iškovojo du čempionų titulus. Sportininkas pelnytų pergalių skaičiumi nusileidžia tik minėtajam M. Schumacheriui.

„Sunku lyginti šiuos du sportininkus. Atėjęs į „Ferrari“ Michaelis turėjo suburti komandą. Jis išgyveno visą tą procesą. Tuo tarpu Lewisui to daryti nereikėjo. Nesakau, kad jis to nesugebėtų padaryti. Tiesiog jam niekada nereikėjo to daryti“, – apie L. Hamiltoną kalbėjo R. Brawnas.

„Žinoma, jis stipriai prisidėjo prie „Mercedes“ sėkmės, bet ekipa į kurią jis atėjo, ji buvo kitokia nei „Ferrari“, kurioje debiutavo Michaelis. Jo indėlis buvo didžiulis. Neabejoju, kad Sebastianas norėtų tai pakartoti.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

evbi
2017-01-13 22:26:11 Pranešti
1_Protingas> Aš pateikiu savo argumentus, tu - savo. Tiesa būna arčiau to, kurio argmentų daugiau ar jie įtikinamesni. Tu pritempinėji iš savo varpinės, aš - iš savo. Simple.
1_Protingas
2017-01-13 11:46:59 Pranešti
evbi > keistaoi ilgi tavo postai ir labai jau gausūs, kai žinai, kad rašai "į kampą įspaustam". Bet matau esi Kūrio konstitucinių dvasių teisės pasekėjas, tai geriau su dvasiomis ir aiškinkis - taip pažinsi tikrąją tiesą ir galėsi vikriai visus oponentus į kampą įspausti. Juk viskas ką jie skaito ir mato tai grynas melas ir išsigalvojimas!
M2A2
2017-01-12 19:19:48 Pranešti
Čia kišti Adelaidę ir Jerezą išvis absurdiška. Ten vyko kova dėl titulo, ant kortos buvo mesta viskas. Tokiais atvejais visko nutinka, pvz Ayrtonas Suzukoje tiesiai iškirto Prostą, tiesiog nutaranavo pirmam posūkyje ir tapo čempionu. Ar visokie "protingi" sraigiai pyksta ir verkia dėl to? Nanditas gi neturėjo jokių šansų, jis važiavo trečioj lygoj ir dėl jo tuščių ambicijų tenkinimo tyčia daužyti komandos draugo bolidą yra žemiau plintuso.
evbi
2017-01-12 15:29:32 Pranešti
1_Protingas> Nu iš pradžių galvojau, kad žvejosi, įspraustas į kampą, negalvojau, kad bergždžiai vartysiesi ir tuščiais šoviniais dėl efekto toliau šaudysi... :) O apie Nelsinijaus puolimo poziciją Riomerio specialistams ir pasakok, prie ko čia aš? :) Ir čia net Riomerio intelektinių pajėgumų nereikia, pakanka logikos. Koks tikslas būtų Nelsinijui viešai pasakot apie tą aferą, jei jis būtų ją pats sugalvojęs ir pasiūlęs? Iš keršto, kad egavo kontrakto? Tai gal ir juvelyrikos parduotuvę apiplėšęs asmuo po metų eitų akis kabint ir pasakot, kad pats buvo apiplėštas? Prisidirbę paprastai tyliai sėdi, o ne viešina savo darbelius, kitus jais kaltindami. O dėl Adelaidės ir Jerezo, tai Adelaidėj dar buvo gyva Sennos laikų taisyklių traktavimo dvasia ir tik vlėiau susigriebta, kad tokių precedentų ateityje neturėtų būti, sugriežtintas traktavimas, kas ir atsispindėjo skirtingame 1997 m. įvykių vertinime. P.S. Aš rėmiausi tyrimo rezultatais, o ne tik Nelsinijaus pasakojimais, o tikimybė, kad Nelsinijus blefavo ir nekaltai apkaltino Briatorę su Symondsu, artima nuliui. Tiek dėl priešingų tyrimo rezultatų, tiek dėl pačios Renault pozicijos, kuri pripažino kaltę ir atsiribojo nuo komandoje dirbusių "režisierių".
1_Protingas
2017-01-12 13:29:37 Pranešti
evbi > pasigedau tavo priminimo apie storą ledą ir žūklę. Tai tau kaip Riomerio specialistui galiu irgi priminti, kad Nelsinijaus pozicija yra puolimo, o tai visiškai nereiškia, kad jis sako teisybę. Ar tavo nuomonė advokatas yra bereikalinga profesija, nes yra skirtas gynybai, o jau vien tai rodo kad jis kaltas? Neskamba tau pačiam kvailai? O kas dėl teismo tai būtent tokio teismo autoritetas nekelia abejonių: 2 identiškos situacijos - 1994 ir 1997. Adelaidė i Džerezas. Veikėjas vienas - šūdis. Situacija vienoda - sudaužius bolidą prarandamas titulas, tad tenka griebtis klastos ir niekšiškumo ir iškirsti tą, kuris važiuoja į pergalę. 2 vienodos situacijos ir 2 visiškai radikaliai skirtingi sprendimai! Kuris teisingas??? Kaip matuosi? Tad su tokiu teismu ir sprendimais manau tūpk ir pamatuok ar ne be reikalo tiek pritridei šioje temoje, besiremdamas vieno prisidirbusio veikėjo pasakojimais.
evbi
2017-01-12 00:38:31 Pranešti
1_Protingas> Svarbiausia ir džiugausia, ka nors tu abi puses visada vertini ir tik objektyvią teisybę rašai :) Taip ir Alonzo pergalė Singapūre švari tapo, i Massys pats durnas, kad Vokietijoj staiga stojo arba pavarų dėžės plombų nesaugojo... O grįžtant prie tos kitos pusės, tai net Riomerį baigęs teisininkas tau pasakys, kad tai elementari gynybinė prisidirbusio Symondso pozicija. Juk bambalį iš Maximos pavogęs Vaciukas irgi apsaugai sako, kad bambalys pats į kišenę įkrito... Sakysi, tai gal ir Nelsinijaus pozicija gynybinė ir neina ja tikėt? Matai, tą aferą tyrė rimti nesuinteresuoti dėdės, kuriems pofik, kas kaltas ir ką baust, svarbu išaiškint, kaip buvo. O buvo išaiškinta ir įrodyta, kad tai visgi Briatorės ir Symondso idėja, dėl ko pastarieji, o ne Nelsinijus ir buvo nubausti... Taip, Alonzas prie to neprisidėjo, bet pripažinti, kad tai būtent dėl jo pergalės viskas buvo rezgama ir kad ta pergalė buvo sintetinė, turėtum...
1_Protingas
2017-01-11 16:41:30 Pranešti
evbi > ale tau visada kažkaip natūraliai gaunasi pasiimt vieną pusę ir pritaikyt jai šventos teisybės etaloną. Taip ir šūdis kiečiausiu lenktyninyku tapo ir Hilas su Vilniovu patys durniai, nesugebėję išvengti "nevaldomo" automoibilio ir Barikelas sutartimis neapribotas pats stojo Austrijoje prieš liniją....
O jei paskaitytum kitos pusės parodymus, tai ar galėtų jie kvalifikuotis bent 5% teisybės??? „Tai tiesa, sekmadienio susitikimo su Piquet metu buvo iškelta mintis tyčia sukelti saugos automobilio pasirodymą trasoje, tačiau tai pasiūlė pats Piquet. Tai tebuvo pokalbis“, – taip cituojamas P. Symondsas. http://www.f-1.lt/aiske...kmenos-n15069
Larensas
2017-01-10 13:08:36 Pranešti
rikardadas, kaip ir masa, akimirkos čempionas.
evbi
2017-01-10 12:55:29 Pranešti
1_Protingas> "Nelsonas Piquet paliudijo, kad minėto susitikimo metu komandos vadovas Flavio Briatore ir inžinerijos vadovas Patas Symondsas PAPRAŠĖ jo tyčia sudaužyti bolidą, siekiant suteikti pranašumą Fernando Alonso, vėliau laimėjusiam lenktynes. Sportininkas esą pažymėjo, kad taip pasielgė tikėdamasis, jog su juo dar vienam sezonui bus pratęsta sutartis.
Rašoma, kad brazilų lenktynininkas patvirtino, kad jį į šalį pasivedęs P. Symondsas liepė sudaužyti bolidą 13-ame arba 14-ame varžybų rate, po planuoto ispano apsilankymo boksuose, 17-ame trasos posūkyje, taip beveik garantuojant saugos automobilio fazę, nes šioje žiedo vietoje nebuvo kranų, kuriais būtų buvę galima greitai iškelti bolidą."http://www.f-1.lt/aiske...kmenos-n15069 "N. Piquet liudijimo FIA ištraukos
Singapūro „Formulės-1“ „Grand Prix“, surengto 2008 m. rugpjūčio 28 d. ir įtraukto į 2008 m. FIA „Formulės-1“ pasaulio čempionatą, metu buvau paprašytas pono Flavio Briatore, dirbančio mano vadybininku ir „ING Renault F1“ komandos vadovu, bei pono Pato Symondso, „Renault F1“ komandos technikos direktoriaus, tyčia sudaužyti savo bolidą tam, kad pagerinčiau „ING Renault F1“ komandos pasirodymą minėtame renginyje." http://www.f-1.lt/n-piq...sumoje-n15079 Piquet's allegations
While the Renault race-fixing story became public during the Belgian GP at the end of August, it had actually begun to unfold much earlier. On 3 August, Piquet issued a statement confirming he had been sacked by Renault. On 26 July, Piquet's father, Nelson Sr, had informed the FIA that his son wanted to make a statement regarding the Singapore grand prix incidents. Thus, five days before Piquet announced he had been released, he provided the FIA with a signed statement in which he alleged:

• He was asked by [the team principal Flavio] Briatore and team technical director Pat Symonds "to deliberately crash my car" in Singapore to benefit [Fernando] Alonso.

• Symonds, "in the presence of Mr Briatore, asked me if I would be willing to sacrifice my race for the team by 'causing a safety car'". https://www.theguardian...atore-inquiry
Dą cituot, a užteks? Ar vistiek savo priedą, kad Piqeto, o ne Briatorės tai planas, varysi? :) Tik ilgai neužsižvejok, nors suprantu, kad po ledu dabar kimba... :)
1_Protingas
2017-01-10 10:44:39 Pranešti
nu kaip tai galim užbaigti! Negalim. Ne Flavijus sugalvojo. Jis sugalvojo Nelsinijų mest. O tas atnešė planą. Šituo galim ir užbaigti, kaip tu sakai. O tai kaip čia nuo savo linijos nuslydai, kad kalti kiti ne Alonzas?
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos