R. Smedley: mes nekalti dėl Massos padangų

R. Smedley: mes nekalti dėl Massos padangų
logo 2015 Lapkričio 16 d. 13:11, LAT Photographic
Po Brazilijos GP etapo finišo teisėjai nutarė išbraukti Felipe Massa iš lenktynių protokolo, kadangi starto metu vienos iš Felipe padangų temperatūra buvo gerokai aukštesnė už leidžiamą normą.
Tačiau „Williams“ komanda dėl tokio teisėjų sprendimo padavė apeliaciją, nes komandos nuomone, padangos temperatūra buvo normos ribose. „Williams“ vyriausiasis inžinierius Robas Smedley paaiškino, kokia yra komandos pozicija šiuo klausimu ir kokie yra jų argumentai.
R. Smedley: „Mes padavėme apeliaciją, kadangi nesutinkame su tokiu sprendimu. Apeliacija remsis tuo faktu, kad mes turime tris objektyvius padangų temperatūros matavimo būdus ir visi šie būdai sakė, kad mes esame normaliose ribose, kurias yra nustačiusi „Pirelli“ nurodymuose lenktynėms Brazilijoje. Mums paaiškino, kad tai yra tik apytikriai matavimai, o tikrais ir faktiniais galima pripažinti tik FIA atliekamus matavimus. O tie, kuriuos turi komandos, yra mažareikšmiai.
Jei pažiūrėsime į dokumentus, tai FIA infraraudonųjų duomenų jutiklis parodė, kad Massos bolido galinės dešinės padangos temperatūra yra 137 laipsniai. Bet mes patys turime du nepriklausomus jutiklius. Pirmas iš jų – PT1000, kuris yra padangos šildytuve ir pranešantis mums apie padangos paviršiaus temperatūrą, Pagal jo rodmenis, visais momentais nebuvo nukrypta nuo leidžiamų ribų. Paskutinį kartą mes nuskaitėme duomenis, kai buvo nuimami šildytuvai starto lauke ir jutiklis parodė 104 laipsnius.
Dar vienas nepriklausomas temperatūros matavimo būdas, kurį mes turime – telemetrijos duomenys. Tai visiškai objektyvus matavimo būdas ir jis parodė, kad galinės dešinės padangos temperatūra yra 105,7 laipsniai. Tokiu būdu, mes turime du nepriklausomus jutiklius, kurių rodmenys rodė, kad mes nepažeidėme taisyklių.
Be to, po skandalo su padangomis Italijoje, „Pirelli“ atliko mums nepriklausomą palyginimą tarp mūsų turimų jutiklių ir technikos, kuri yra naudojama FIA. Mes taip pat nusipirkome lygiai tokį patį jutiklį, kokį turi ir FIA ir su juo atliekame patikrinimus viso lenktynių savaitgalio metu, norėdami įsitikinti, ar padangų temperatūra yra normali.
Mums taip pat yra labai svarbu išsiaiškinti, kur yra problemos šaltinis. Mes naudojome tris nepriklausomus temperatūros matavimo būdus ir nei vienas neparodė to, ką nustatė FIA starto lauke.
Jei temperatūra iš tikrųjų būtų net 27 laipsniais didesnė už normą, tai mes tą pastebėtumėme pagal oro slėgį padangoje – jis būtų 2,5-3 psi didesnis. Tuomet inžinierius, kuris atsako už slėgį padangose, būtų tai pastebėjęs ir mums pranešęs. Bet viskas įvyko kaip įprasta“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983