„Renault“: skyrybos su „Red Bull“ būtų neišnaudota galimybė

„Renault“: skyrybos su „Red Bull“ būtų neišnaudota galimybė
logo 2015 Rugpjūčio 05 d. 07:10, Getty Images
Renault F1“ projekto vadovas Cyrilas Abiteboulas pripažįsta, kad santykiai su „Red Bull“ turėjo būti geresni nei yra dabar. Specialistas pridūrė, kad 2016 m. gale abi pusės bus priverstos pasukti skirtingais keliais jei požiūriai į tam tikrus dalykus toliau nesutaps.
Sutartis, kurią yra pasirašiusios abi minėtosios pusės, baigs galioti kitų metų gale. Atsižvelgiant į dabartinius tarpusavio santykius, pasibaigus 2016 m. F-1 sezonui „Renault“ ir „Red Bull“ pasuks skirtingais keliais.
Nesutarimai bei kritita tiek vienos, tiek kitos pusės adresu pasipylė po pirmųjų šių metų lenktynių Australijoje. „Red Bull“ ne kartą kritikavo patikimumu ir galia nepasižyminčią „Renault“ jėgainę. Tuo tarpu gamintojo atstovai ne kartą viešai pareiškė, kad dėl prastų pastarosios ekipos rezultatų yra kaltas ne vien tik variklis.
Žodžių karui niekaip nesibaigiant, „Renault“ pradėjo žvalgytis kitur ir svarsto galimybę įsigyti čempionate dalyvaujančią „Lotus“ komandą. Tuo tarpu „Red Bull“ ateityje į savo bolidus gali montuoti „Mercedes“ arba „Ferrari“ variklius.
C. Abiteboulas pripažįsta, kad šių metų „Renault“ jėgainė nėra geriausia ir nusileidžia varžovų technikai. Tačiau specialistas pridūrė, jog dėl dabartinės situacijos yra kalta ir „Red Bull“, kuri nesilaikė pažadų dirbti su „Renault“, kaip gamyklinė komanda.
„Jie buvo išreiškę norą, tačiau dėl nežinomų priežasčių šioje srityje taip ir nebuvo pasistūmėta į priekį. Viena yra sakyti, kad „Red Bull“ yra mūsų komanda, gamyklinė ekipa. Visai kas kita yra paversti tai realybe“, – pasakojo „Renault F1“ projekto vadovas C. Abiteboulas.
„Gamyklinė komanda, pavyzdžiui „Mercedes“, turi vieną biuždetą. Metų pradžioje priimami sprendimai kiek pinigų bus skiriama varikliui ir kiek bus skirta komandai. Tada yra atitinkamai paskirstomi pinigai. Man tai yra suprantama ir būtent taip turėtų būti.“
„Renault“ ir „Red Bull“ V8 variklių eros laikais iškovojo keturis čempionų titulus iš eilės. C. Abiteboulo teigimu, perėjus prie V6 motorų, abi pusės skyrė per mažai investicijų ir dėmesio naujų jėgainių vystimui.
„Kai variklio tobulinimo procesas yra draudžiamas, gali elgtis ir galvoti kitaip. Anksčiau mūsų išlaidos buvo mažesnės. Tačiau prasidėjus kovai variklių technologijų srityje, kai išlaidos motorui yra didesnės nei išlaidos priekiniam sparnui, privalai iš naujo peržiūrėti ekonominį modelį.“
„Taip, mūsų jėgainė nėra pati geriausia. Tačiau dėl rezultatų nesame kalti vien tik mes. Manau, kad situacija yra sudėtingesnė. Nenoriu mėtytis kaltinimais, tačiau kalbant apie santykius su „Red Bull“ galiu pasakyti, jog tai kas veikė anksčiau, nebeveikia dabar.“
„Variklių evoliucija stipriai pasikeitė. Tie geri santykiai, kuriais galėjome pasigirti anksčiau, egzistavo tik tuo metu, kai visiems buvo draudžiama tobulinti savo motorus. Dabar, kai šioje srityje vyksta kova, variklių partneris negali būti vienoje pusėje, o komanda – kitoje. Situacija kitokia. Tad tai, kas puikiai veikė anksčiau, neveikia dabar.“
„Galvojant apie ateitį F-1, šis modelis turi būti pakeistas. Maniau, kad tai bus galima padaryti kartu su „Red Bull“. Jei pavyks tai padaryti – puiku. Jei ne, po 2016 m. sezono tiek mes, tiek jie turėsime rasti savų būdų toliau judėti į priekį.“
„Teoriškai, buvo kelias, kuriuoje galėjome judėti į priekį kartu. Manau, kad jų prekinis ženklas daugeliu atveju yra tinkamas mūsų klientams. Mes esame „Renault“. Nesame nusitaikę į aukščiausios klasės atstovus, nesame elitas. Galvojame apie energiją, dinamiką bei galimybes pasiūlyti jaunajai kartai tam tikrą gyvenimo stilių. Taigi, daugeliu atveju mūsų požiūris ir tikslai sutampa. Štai kodėl manome, kad neradus bendrų būdų toliau judėti į priekį, tai būtų neišnaudota didžiulė galimybė.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983