F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Ferrari nose logo

S. Marchionne: „Ferrari“ grasinimai trauktis iš F-1 yra rimti

2017-12-03 / 17:49:42

„Ferrari“ prezidento Sergio Marchionne teigimu, anksčiau išsakyti grasinimai, jog ateityje gamintojas gali pasitraukti iš F-1 yra rimti.

Italai nėra patenkinti siūlomomis variklių taisyklėmis, kurios turėtų įsigalioti nuo 2021 m. Reikšdamas nepasitenkinimą S. Marchionne spalio mėnesį pareiškė, kad „Ferrari“ ateityje gali pasitraukti iš didžiojo sporto. Šeštadienį vykusio „Alfa Romeo“ ir „Sauber“ renginio metu „Ferrari“ prezidentas pabrėžė, kad italų grasinimai yra rimti.

„Dialogas prasidėjo ir toliau bus tęsiamas. Iki 2020 m. turime rasti sprendimą, kuris būtų palankus „Ferrari“, – sakė S. Marchionne.

„Ferrari“ grasinimai palikti F-1 yra rimti. Sutartis su „Sauber“ galios iki 2020-2021 m. Būtent tada „Ferrari“ gali pasitraukti iš sporto. Privalome rasti sprendimą, kuris būtų naudingas šiam sportui bei tuo pačiu susitarti dėl dalykų, kurių vėliau nereiktų keisti.“

„Ferrari“ yra vienintelė komanda, kuri dalyvavo visuose F-1 sezonuose. Ji taip pat yra sėkmingiausia čempionato ekipa, 16 kartų iškovojusi konstruktorių taurę ir 15 kartų pelniusi titulus lenktynininkų įskaitoje. Tiesa, konstruktorių įskaitoje italų komanda paskutinį kartą triumfavo 2008 m., o jos pilotas čempionu tapo 2007 m.

Siūlomomis taisyklėmis nėra patenkinta ne tik „Ferrari“, bet ir „Mercedes“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

Mendoza69
2017-12-04 20:23:26 Pranešti
Ateina alfa romeo, galit eit laukt ta ferraris.
greitas_kaip_briedis
2017-12-04 13:02:51 Pranešti
Iseis Ferrari, atis Alfa Romeo, kuri pasidarys vel Ferrari ir viskas.
deivec
2017-12-04 11:20:47 Pranešti
Na tai suprantu, Ferrari jau traukiasi, juos keis Alfukas Romeo.
Bet uz ka tada sirgs lietuviai jeiigu nebeliks Ferrarrrarri :)
Kaledu pasakaites....neveltui siandien sninga
Motorman
2017-12-03 22:41:46 Pranešti
Ne ta citata, tai turėjo būti atsakymas į FanMcL žinutę.
Motorman
2017-12-03 22:34:25 Pranešti
F1: Čia į temą ir dokumentinis filmas apie Ferrari http://www.f-1.lt/filmai-dokumentika-video-apie-f1-d7905,2 :)
Le Mane 2017 m. liko ketvirti, bet kalbant apie visą WEC sezoną – pirmi.
Motorman
2017-12-03 22:31:16 Pranešti
FanMcL: siap pirmais metais nebuvo ferrari.. buvo alfa romeo/ferrari.. ir butent pirma afa romeop ir tik prakio ferrari.. o siaip taip. pilna isutinku. istorija F1 nieko ispudingo. ir dar - alfa romeo nepriskiciau net prie luxury klases.. o palyginimas ferrari su alfa romeo varikliu - 10 balu :)
Prieš komentuojant siūlau istorija pasidomėti: pirmais F1 metais, 1950 m., Scuderia Ferrari ir buvo Scuderia Ferrari, Alfa Romeo – atskira komanda. Ferrari, tavo žiniai, buvo įkurta 1947 m., o jei ne teisiniai apribojimai dėl Ferrari vardo naudojimo, data būtų 1939 m. Jei tau Ferrari istorija neįspūdinga, ką aš galiu pasakyti. Iš nickname sprendžiu, kad McLaren tau atrodo įspūdingiau. Na, ne veltui juk Ferrari yra pavyzdys, į kurį McLaren lygiuojasi, ypač kalbant apie gatvių automobilius ;)
F1
2017-12-03 22:01:16 Pranešti
Čia į temą ir dokumentinis filmas apie Ferrari http://www.f-1.lt/filma...apie-f1-d7905,2 :)
FanMcL
2017-12-03 21:55:49 Pranešti
A85: Skirtingi segmentai: Alfa – luxury GT, Ferrari – superautomobiliai, tai jei Alfų pirkėjams Ferrari potepiai yra pliusas, tai Ferrari pirkėjams kažkoks upmarketed FIAT vienodai šviečia. Įsivaizduok - Ferrari powered by Alfa Romeo. Jau matau, kaip bėga Ferrari pirkt. Neveikia taip, kaip tu rašai. Plius, McLaren liktų vienintelis superautomobilių gamintojas F1 (na, Aston Martin projektuoja atėjimą kaip rėmėjas, bet jų segmentas daugiau GT, nei tikri superautomobiliai, nors su Vulcan iš karto šoka į hyperautomobilių klasę). Tai McLaren negyvai uždroš Ferrari su F1 derived technoligies marketingu, ką dabar sėkmingai ir pati Ferrari naudoja. Na, dar LeMans savo klasėj Ferrari pastoviai laimi, bet nežinau kiek tai turi įtakos jų marketingui. Gal kelis procentus, jei tiek. Ir F1 vis toliau tolsta nuo kasdienių automobilių. Žiūrėk kur koncentruojasi gamintojai - FE, ten yra kasdienininių automobilių ateitis, vidaus degimo varikliai liks tik pramogai, o ne keliuose naudot. O ir kasdieniuose automobiliuose tik BMW M5 naudojo stipriai modifikuotą V10 bloką iš F1, daugiau, tai... labiau aero industrija medžiagas išbando, nei automobilių gamintojai (na, bent Newey taip rašo savo knygoj). Ferrari istorija labai priekaištinga, šiaip jau :D Anie per 70 metų laimėjo vos 16 čempų, ir tai su didelėm atkarpom. MS 5 sezonų serija atėjo ar ne po 20 metų sausros. Nėra jie tokie stebuklingi - McLaren, Williams juos žiauriai apdaužė iki kol vargais negalais FIA pastangom tinkamas reglamentas susidėliojo. Tik tiek, kad jie turi savo legendą, kaip nuo pirmų lenktynių dalyvaujanti komanda (nors ir tai buvo, kad Lanciom rebrandintom važiavo pačioj pradžioj). Žodžiu. Smagu, kad tau patinka Ferrari ir sergi už ją, bet Ferrari reikia F1 panašiai tiek, kiek F1 reikia Ferrari. Tik čia kaip su Šiaurės Korėja derybos - reikia neįsispaust į tokį kampą, kad negalėtum išeiti.
bej , Le Mane savo klase LMGT PRO laimejo 2016 metais, tike 2017 tiek 2015 nuesileido arba Aston Martin arba Porsche..
FanMcL
2017-12-03 21:49:44 Pranešti
A85: Skirtingi segmentai: Alfa – luxury GT, Ferrari – superautomobiliai, tai jei Alfų pirkėjams Ferrari potepiai yra pliusas, tai Ferrari pirkėjams kažkoks upmarketed FIAT vienodai šviečia. Įsivaizduok - Ferrari powered by Alfa Romeo. Jau matau, kaip bėga Ferrari pirkt. Neveikia taip, kaip tu rašai. Plius, McLaren liktų vienintelis superautomobilių gamintojas F1 (na, Aston Martin projektuoja atėjimą kaip rėmėjas, bet jų segmentas daugiau GT, nei tikri superautomobiliai, nors su Vulcan iš karto šoka į hyperautomobilių klasę). Tai McLaren negyvai uždroš Ferrari su F1 derived technoligies marketingu, ką dabar sėkmingai ir pati Ferrari naudoja. Na, dar LeMans savo klasėj Ferrari pastoviai laimi, bet nežinau kiek tai turi įtakos jų marketingui. Gal kelis procentus, jei tiek. Ir F1 vis toliau tolsta nuo kasdienių automobilių. Žiūrėk kur koncentruojasi gamintojai - FE, ten yra kasdienininių automobilių ateitis, vidaus degimo varikliai liks tik pramogai, o ne keliuose naudot. O ir kasdieniuose automobiliuose tik BMW M5 naudojo stipriai modifikuotą V10 bloką iš F1, daugiau, tai... labiau aero industrija medžiagas išbando, nei automobilių gamintojai (na, bent Newey taip rašo savo knygoj). Ferrari istorija labai priekaištinga, šiaip jau :D Anie per 70 metų laimėjo vos 16 čempų, ir tai su didelėm atkarpom. MS 5 sezonų serija atėjo ar ne po 20 metų sausros. Nėra jie tokie stebuklingi - McLaren, Williams juos žiauriai apdaužė iki kol vargais negalais FIA pastangom tinkamas reglamentas susidėliojo. Tik tiek, kad jie turi savo legendą, kaip nuo pirmų lenktynių dalyvaujanti komanda (nors ir tai buvo, kad Lanciom rebrandintom važiavo pačioj pradžioj). Žodžiu. Smagu, kad tau patinka Ferrari ir sergi už ją, bet Ferrari reikia F1 panašiai tiek, kiek F1 reikia Ferrari. Tik čia kaip su Šiaurės Korėja derybos - reikia neįsispaust į tokį kampą, kad negalėtum išeiti.
siap pirmais metais nebuvo ferrari.. buvo alfa romeo/ferrari.. ir butent pirma afa romeop ir tik prakio ferrari.. o siaip taip. pilna isutinku. istorija F1 nieko ispudingo. ir dar - alfa romeo nepriskiciau net prie luxury klases.. o palyginimas ferrari su alfa romeo varikliu - 10 balu :)
tdi gt
2017-12-03 21:15:33 Pranešti
Eis ten kur gales nusipirkti titulus,viskas paprasta:)
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos