McNerka >>> Meistriskumas yra matuojamas skirtingu trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis ir bolido gaudymu slystanciomis salygomis, bei sugebejimu stampuot vis geresnius ratus atitinkamai lengvejant bolidui, bei sunkaus bolido vadomumu. Karols >>> Gerai, imam konkretu dalyka koncentracija. Dirbama taip: Imami ratu iveikimo laikai ir ziurima atitinkamai i bolido svori kaip lenvejant bolidui gereja rato iveikimo laikai. Ziurimi tik svarus ratai, be kliuciu (ratu atsilikusiu pilotu lenkimas ar pan.). Taip pat neimami laikai kurie buvo pilotui nenaudingi: ginybine trajektorija vaziavimas arba rizikuojant vyjimasis lenkimui varzova. Tie svarus ratai surasomi i serijas, is viso (142), po kuriu galima daryt isvadas. Isvados daromos po kiekvienos serijos ratu. tarkim imami gerejimo tvarka laikai ir stebima kiek pilotas klysta staiga keliomis desimtosiomis pablogindamas tendencinga laika. Tarkim 2 desimtosiomis arba tumpas keliais ratais islekimas is trasos gali kainuot net 1,2 sekundes ar pan. Klaidu laikas uzrasomas ir is jo daromas koficiantas. keli kokiciantai sudaro (Lv), o po to dar paemus is viso 7 (lv) su savo atiinkamais koficiantais sudaromas bendras overolas. Ir yra labai skaudu, kai sitoks ilgas vyru darba buna nuvertinamas, kaip nereikalingas. Tai kiekvieno F-1 fano ar bukmeikerio svajone. Aisku be chassis efficiency sitie overolai mazai teverti statant dideles pinigu sumas. Aiku net tada tarkim oro salygos galetu viska sujaukt, bet bent jau butu aiskus vaizdas rikiuotes sausame ore. Tad prasau, vyrai kurie turi drasos ir ziniu, bei laiko pradekit dirbt prie chassis efficiency visu musu labui!