Raik, Vet, Toro, Honda. Su ta honda blemba sėdau ilgam, vis neužtenka keitimų :D
Raik, Vet, Toro, Honda. Su ta honda blemba sėdau ilgam, vis neužtenka keitimų :D
Nu paziesim: Kimi, Sainz, Torro, Mercedes
Tu Vytautas> Nesijaudink, jei tikrai kranus atsuks, tai džiaugsiesi pabrangusia Honda :)
Jei pakankamai ilgai išlaikysiu tai galbūt :) tik reik turėt omeny, kad pirkau tai už 2m ją pačioj pradžioj :)
Matyt busiu klaida padares paskutine minute sauber i toro roso atkeites atgal. Komanda liko nepasikeitusi nuo praejusio turo: vetelis, kimis, toro roso ir ferari. ziuresim ar bus tokia pat sekminga kaip praejusi tura.
Atrodo prisidirbau pakeisdamas Sauber i Torro Rosso :(
Kvyat raikonen sauber ferrari. Nu tikuosiu Sauberiu gero pasirodymo. Tik kas Nasra iskeiciau i rusa
Žadėjau palikt Bottą (geriausias variantas), žadėjau pakeist jį į Nasrą (pakenčiamas variantas), žadėjau jį pakeist į Grosjeaną (taip pat neblogas variantas)... Pakeičiau į Sainzą. Nesu tikras dėl ko Kimį palikau, nes jis sesijos be kokios nesąmonės nesuvažiuos. 3,4 taško po kvalos.
Fiasko. Sainz 0, Kvyat OUT. Gal ne man vienam. Viso labo 37,6 taško...
36.2. Ne tau vienam :)
Wycka> Gal pametėtum excelio taškų skaičiuoklę? Prašiau prieš kelis puslapius, bet paignorino mane. :'(
Eh, kaip gaila jog Max iškirto pačiam gale... 44 taškeliai šį etapą.
36.2 Nera blogai, bet gaila Maxo :(
Šiek tiek atsilikimas nuo lyderio padidėjo, bet nieko tokio, 40 pts nieko nereiškia :)
Klausimas adminams. Po praeito etapo D. Ricciardo pakeiciau i Kimi. Uzeinu siandien i savo komanda, o pas mane vistiek sedi D. Ricciardo. Koks cia bugas?
karoozo>> buvo rašyta, kad dėl įsivėlusios klaidos pakeitimai anuliuojami. nepamenu kada tiksliai, bet kažkur prieš savaitę.
Pilotai
Daniilas Kvyatas: 4.100.000
Danielis Ricciardo: 7.600.000
Kimi Raikkonenas: 9.900.000
Sebastianas Vettelis: 16.800.000
Fernando Alonso: 2.000.000
Jensonas Buttonas: 2.700.000
Romainas Grosjeanas: 4.000.000
Pastoras Maldonado: 1.400.000
Nico Rosbergas: 20.500.000
Lewisas Hamiltonas: 24.900.000
Felipe Nasras: 2.800.000
Marcusas Ericssonas: 1.600.000
Sergio Perezas: 800.000
Nico Hulkenbergas: 700.000
Felipe Massa: 11.900.000
Valtteri Bottas: 10.400.000
Maxas Verstappenas: 1.500.000
Carlosas Sainzas: 1.400.000
Willas Stevensas: 500.000
Roberto Merhi: 500.000
Bolidai
Red Bull: 9.360.000
Ferrari: 21.360.000
McLaren: 3.760.000
Lotus: 4.320.000
Mercedes: 36.320.000
Sauber: 3.520.000
Force India: 1.200.000
Williams: 17.840.000
Toro Rosso: 2.320.000
Manor: 800.000
Perzvelges diskusijas suprantu klaida buvo su ericcsonu. O prie ko cia kimis? Tai cia taip ir liks, ar bus sitas dalykas istaisytas? Nes ne del savo kaltes likau gerokai apiplestas.
Varikliai
Renault: 2.920.000
Mercedes: 14.920.000
Ferrari: 6.420.000
Honda: 940.000
gal kas turi statistiką kiek koks variklis taškų atnešė šitam etape?
man tai idomu kur gauti info, kiek ir kokiu komandu naudojasi pvz Ferrari varikliais Honda Renault ir Mercedes?
Kvyata keiciu i Maldonado, jauciu kad lotus gali gerai bahreine pasirodyt. Ir kaina pakilt.
Gerai, kad kol kas neturiu ką keist, nors norėčiau vėliau pasikeist variklį :D Dabar pas mane Vettelis, Raikkonenas, Sauber ir Renault, sėdžiu 47 - sekasi šįkart.
Kaip pas jūs vyksta skaičiuoklė? nuo ko priklauso piloto kilimas ar kritimas? Nes kartais tos kainos nesąmoningai kyla ir krenta. Ar pagaliau galite pasakyti kas įtakoja kilimus ir kritimus. Tarkim Vettelis pakilo apie 600 000 nors praeitam buvo pirmas, o dabar trečias. O Rosbergas tuo tarpu buvęs 3 praeitam etape dabar atvažiavo 2 ir pakilo 700 000.
Ar padarysite 3 keitimus?
ner temos spelionei, tai cia parasysiu adminams, kad Kinijos ir Bahreino veliavos sumaisytos vietomis :)
ecOr>> aš pats skaičiuoju, neturiu skaičiuoklės. Nors gal ir praverstų.
Botas ir Masa uz Kimi brangiau, nors jau dvejes varzybas abu juos lenkia!!!
Nu jooo, Kimio kazkaip nenori jie kelt, nors abejoniu neber kad Wiliamsai atslieka
visu skundu del kainu esme - per stiprus pradines kainos, nustatytos pries sezona faktorius :)
kimiui vėl kvala koją pakišo dėl kainos... nors šį kartą 1m pakilo, tai jau vis ne 200k kaip praeitą kartą :-)
Patraukė kipšas už rankos, Vetteli į Ricciardo+RB pakeist. Taip treniruotėse stabiliai atrode (apart stabdziu), o Williamsai silpnai. Dabar iššvaisčiau visą potencialą :(
Kažkam fiasko su 37,6 taškais.. Kaip man jaustis su 17,8? :D Reiks pradėt treniruotes žiūrėt..
Kimio kaina logiška. Kvaloj silpniau už Williams, lenktynėse "tik" 4 vieta. Pakilo milijonu kainuodamas vidutiniškai - nieko neįprasto.
Kimio kaina logiška. Kvaloj silpniau už Williams, lenktynėse "tik" 4 vieta. Pakilo milijonu kainuodamas vidutiniškai - nieko neįprasto.
Singas, kur logika su Kimiu? Botas per kvala 5, varzybose 6 ir jo kaina didesne? Be to, abu Australijoje nesurinko tasku. Kitas dalykas su McLaren. Komanda be tasku, bet brangesne uz 4 vietoje esanti Sauberi?
Žaidimas ir jo idėja įdomi, but čia kiauras 0 logikos jame, suprogramuotas šūdinai. Vadovaudamasis logika ir blaivia galva nieko čia nelaimėsi, čia kažkoks laimės dalykas. Nesuprantami tie kainų pokyčiai. Atrodo taškų dafiga uždirbai, o pinigų kažkoks kakutis.
iXas> jei pastebėsi, tai Williams buvo įvertinti aukščiau prieš sezoną, o Botto kaina nieko daugiau nedaro kaip leidžiasi.
McLaren yra TOP komanda su dideliu biudžetu, įvertinta prieš sezoną atitinkama kaina. Jie irgi daugiau nieko nedaro kaip tik smunka žemyn. Sauber praeitais metais sėdėjo dugne. Pirmam etape iššovė dėl varžovų gedimų (pabrango), antram etape nesurinko nei vieno taško, o dabar pasirodė neblogai surinkadama kelis taškus ir vėl pabrango. Kas negerai? Priminsiu, kad žaidimo formulė skaičiuoja rezultatus, o ne greitį lenktynėse. Jūs nenorėkit, kad porą taškų uždirbę pilotai kiltų milijonais.
Nu ka, renault pasakė, kad ragas jų varikliam, reiškias Sauber buvo geresnis pasirinkimas :D
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |