Vokietijos GP lenktynių teisėjai nepritarė Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) teiginiams, esą „
Red Bull“ komandos bolidai pažeidžia techninį reglamentą, ir nusprendė nesiimti jokių sankcijų prieš čempionus.
Arbitrai išnagrinėjo „Formulės-1“ lenktynes reguliuojančios organizacijos argumentus bei surinktą informaciją apie bolidų elektronikos veikimą ir išklausė komandos bei variklių gamintojo „Renault“ atstovus.
Vokietijos GP lenktynių teisėjai, kitaip nei FIA, nusprendė, kad „Red Bull“ boliduose esančių variklių reguliavimas nepažeidžia Techninio reglamento 5.5.3 straipsnio taip, kaip šis suformuluotas.
Primename, kad FIA informavo teisėjus, kad „Red Bull“ tariamai pažeidžia minėtą taisyklių straipsnį sumažindama variklio trauką viduriniame apsukų intervale. Be to, organizacija tvirtino, kad taip sureguliuodama motorus komanda gauna ir aerodinaminę naudą.
Specialistų nuomone, mažesnę nei įprastą trauką viduriniame sūkių intervale sukuriantis variklis reiškia, kad akceleratoriaus sklendė atidaroma plačiau ne traukai sukurti, o išmetamųjų dujų srautui pagaminti, o šis vėliau panaudojamas ne pagal pagrindinę paskirtį – aerodinaminių elementų apipūtimui.
„Formulės-1“ Techninio reglamento 5.5.3 straipsnyje teigiama: „Maksimali akceleratoriaus nuspaudimo pozicija turi atitikti variklio traukai, lygiai arba didesnei nei maksimali variklio trauka prie matuojamo variklio sukimosi greičio. Minimali akceleratoriaus nuspaudimo pozicija turi atitikti variklio trauką lygią ar mažesnę nei 0 Nm.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).