„
Renault“ technikos direktorius Nickas Chesteris teigia, kad vėlyvas „Lotus“ ekipos įsigijimo sandoris turėjo neigiamos įtakos 2016 m. bolido kūrybos procesui.
Tik praėjusių metų gale buvo oficialiai paskelbta, kad „Renault“ į savo rankas periims minėtosios „Lotus“ komandos valdžią. Tuo pačiu tai reiškė, kad ekipa šiemet naudos ne „
Mercedes“, o prancūzų gamintojo variklius. Dėl vėlyvo sandorio komandos mechanikams nepavyko visko tinkamai optimizuoti.
„Tai buvo didelis iššūkis. Dažniausiai, kai ateina gegužės mėnuo, būna itin sunku integruoti naują jėgainę. Kokius variklius naudosime šiemet nežinojome iki pat praėjusių metų galo. Tad situacija buvo tikrai sudėtinga“, – pasakojo „Renault“ komandos specialistas.
„Turėjome pakeisti galime važiuoklės dalį bei aušinimo sistemos išdėstymą. Viską turėjome atlikti vos per kelis mėnesius, tad darbo buvo tikrai daug. Didelių kompromisų nebuvo, tačiau nėra viskas taip gerai optimizuota, kaip mes to norėtume.“
N. Chesteris įsitikinęs, kad naujasis „Renault“ bus paruoštas pirmiesiems F-1 bandymams, kurie prasidės jau kitą savaitę.
„Vyrukai sureagavo labai gerai. Su naujuoju bolidu įveikėme privalomus avarijos testus, tad turime homologuotą važiuoklę. Kol kas viskas klostosi gerai, tad į bandymus turėtume atvykti tinkamai pasiruošę.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).