„Virgin“ komandai per praėjusios savaitės bandymus Barselonoje (Ispanija) taip ir nepavyko išspręsti ekipos darbą trasoje nuolat trikdžiusios hidraulikos nuotėkių problemos.
Lenktynininkai Timo Glockas ir Lucas di Grassi per keturias treniruočių dienas Katalonijoje nuvažiavo vos 157 ratus. Nepaisant to, komanda tikisi, kad sumontavus naujai suprojektuotas dalis pavyks pasiekti pirmųjų lenktynių Bahreine finišą.
„Mūsų važiavimą šiandien ir vėl sutrikdė dar vienas hidraulikos nuotėkis“, - pasibaigus bandymams Barselonoje sekmadienį sakė „Virgin“ bolidų kūrėjas Nickas Wirthas.
„Mes jau gabename naujai suprojektuotas dalis šiai problemai išspręsti į lenktynes Bahreine ir laukiame, kada galėsime pamiršti šią istoriją“, - žadėjo specialistas.
„Lucas sugebėjo šiek tiek padirbėti ruošdamasis lenktynėms, tačiau iš Barselonos išvykstame taip ir neatlikę kvalifikacijos imitavimo ir neišbandę itin minkštų padangų, kurias greičiausiai pasiekdami savo rezultatus naudojo mūsų varžovai“, - kalbėjo naujokės atstovas.
„Dabar „Virgin Racing“ ir „Wirth Research“ dvi savaites intensyviai dirbs ruošdamos abu lenktyninius bolidus ir atsargines dalis debiutui Bahreine“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).