W. Wolfas: dabartinėje F-1 yra per daug politikos

W. Wolfas: dabartinėje F-1 yra per daug politikos
logo 2015 Spalio 22 d. 07:20, Daimler
Buvęs F-1 komandos savininkas Walteris Wolfas teigia, kad dabartinėje „Formulėje-1“ yra per daug politikos, tad įžengti į čempionatą su ekipa jis tikrai nenorėtų.
Kanadietis ir jo „Walter Wolf Racing“ komanda F-1 varžėsi 1977 m. – 1979 m. laikotarpiu. Nors ekipa egzistavo trumpą laiką, ji iškovojo tris pergales, o debiutiniame sezone komandai atstovavęs Jody Scheckteris lenktynininkų įskaitoje užėmė antrą vietą.
Kalbėdamas apie dabartinę situaciją „Formulėje-1“, W. Wolfas teigė, kad dabar tikrai nenorėtų su ekipa įžengti į F-1.
„Ne, tikrai ne. Dabartinėje „Formulėje-1“ yra per daug politikos“, – kalbėjo W. Wolfas.
„Dabar „Mercedes“ ir „Ferrari“ yra per didelės. Jos taip pat turi puikius vadovus.“
W. Wolfo teigimu, jo komandos egzistavimo laikotarpiu vienas iš privalumų buvo tai, jog tuomet buvo galima gauti konkurencingą nepriklausomo gamintojo variklį. „Wolf Racing“ komandos atveju, tai buvo „Ford Cosworth DFV“.
„Mums tada nereikėjo kurti variklio. „Cosworth“ tuomet buvo sukūrusi „Ford DFV“, kuris buvo labai geras. Dabar nepriklausomos komandos negali gauti konkurencingo motoro. Pažiūrėkite į „Williams“, kuri naudoja „Mercedes“ variklius. Tai nėra tie patys motorai, kuriuos naudoja pati „Mercedes“ komanda. Dabar tu gali nusipirkti variklį, tačiau jis nebus toks pat, kokį naudoja gamyklinė komanda. Dėl visiems suprantamų priežasčių, jeigu aš sukurčiau motorą, kitiems tikrai neduočiau tokio paties.“
W. Wolfo teigimu, tik naudodamos vienodus variklius, nepriklausomos komandos gali pasiekti aukštų rezultatų.
„Red Bull“ nori gauti 2016 m. „Ferrari“ variklius. Adrianas Newey kadaise dirbo man. Jis nenori „Ferrari“ motorų, kadangi žino, jog negaus tokio, koks bus sumontuotas Vettelio bolide. Jei „Mecachrome“ dabar kurtų „Renault“ variklius, kurie galia nenusileistų „Ferrari“ ir „Mercedes“, „Red Bull“ vėl kovotų dėl pozicijų rikiuotės priekyje.“
Varikliai nėra vienintelė problema
W. Wolfo teigimu, F-1 naudojami varikliai nėra vienintelė sporto problema. Kanadietis pritaria siūlymams sumažinti pagalbų skaičių pilotams.
„Bernie nėra jauniausias sporte, tačiau tikiuosi, kad jis dar liks F-1 keletą metų. Pažįstų Bernie apie 50 metų. Jis labai protingas. Pamirškite visus kitus, Bernie yra F-1. Man labiausiai nerimą kelia tai, kas bus, kai jis pasitrauks. Bernie yra protingas ir agresyvus verslininkas. F-1 yra visas jo gyvenimas.“
„Progresas bus tol, kol jis viskam vadovaus. Man labai patinka siūlomi taisyklių pokyčiai, kurie turėtų įsigalioti nuo 2017 m. Dabar bolidas atlieka 85 proc. viso darbo. Kai 2017 metais bus grįžta prie normalių dalykų, viskas pasikeis. Tada rikiuotės priekyje pamatysite „Ferrari“ ir Vettelį.“
S. Vettelis – geriausias F-1 pilotas
W. Wolfas geriausiu pilotu dabartinėje „Formulės-1“ rikiuotėje įvardino „Ferrari“ ekipos lenktynininką Sebastianą Vettelį.
„Ar žinote, kad kanadietis dabar vadovauja „Ferrari“? Jos vadovas yra Sergio Marchionne. Jis iš Hamiltono, Ontario provincijos. Dabar jis vienas geriausių vadovų. Tik pažiūrėkite ką jam iki šiol pavyko padaryti.“
„Ferrari“ komandai sezonas dar nesibaigė. Jis sugebėjo į ekipos gretas privilioti geriausią pilotą – Sebastianą Vettelį. Bolido problemas jiems tikrai pavyks išspręsti.“
„Mano nuomone, geriausias pilotas pasaulyje yra Vettelis. Taip sakau ne dėl to, jog mane sieja ryšiai su Vokietija. Geriausias yra jis, o ne Hamiltonas. Hamiltonas yra labai geras, bet dabar jis pilotuoja puikų bolidą. Variklis „Mercedes“ automobilyje yra tiesiog neįtikėtinas. Tačiau Vettelis vėl bus čempionas, jei ne šiemet, tai kitais metais.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983