„McLaren“ komandos vadovo Zako Brawno teigimu, 2018 metais „Formulė-1“ žiūrovams bus parodyta taip, kaip jos dar niekada nerodė.
2018 metais „Liberty Media“ suplanavo didelį „Formulės-1“ atnaujinimą. Dar praėjusiais metais čempionatas pakeitė logotipą, po to atsirado ir naujas Australijos GP logotipas, sukurtas tokioje pat stilistikoje.
F-1 pasaulio čempionato komercijos direktorius Seanas Bratches‘as pažymėjo, kad 2018 metų „Formulės-1“ eteryje atsiras nauja grafika.
„McLaren“ vadovas Zakas Brownas papasakojo smulkmenas to, kaip „Formulė-1“ rengiasi permainoms.
„Prieš Kalėdas Seanas Bratches‘as pristatė mums, komandoms, naują komercinę „Formulės-1“ strategiją, - Jamesas Allenas cituoja Browną savo bloge. – Kaip mes žinome, joje smarkiai pastatyta už skaitmeninę sritį, o pernai šios idėjos tebuvo tik testuojamos.
Šiems metams jau yra konkretūs nauji produktai. Tai naujas F-1 grafikos priedas, platformos „on-line“ transliacijoms ir jie, „Liberty“ pasikvietė Davidą Hillą – vieną iš didžiausių sporto televizijos novatorių. Jis užsiima nauja grafika ir tuo, kaip lenktynes rodys eteryje. Transliacijose jūs pamatysite rimtus pakeitimus.
Didelis dėmesys 2018 metais bus skiriamas ir media – „Formulę-1“ parodys iš tos pusės, iš kurios jos dar niekada nerodė. Visa tai duos mums kur kad jaunesnę ir platesnę auditoriją“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |