A. Wurzas: dėl to kas nutiko Kanadoje, kalti visi pilotai

A. Wurzas: dėl to kas nutiko Kanadoje, kalti visi pilotai
logo 2019 Birželio 15 d. 15:06, Ferrari

„Grand Prix“ pilotų asociacijos (GPDA) vadovas Alexas Wurzas mano, kad dėl to kas nutiko Kanados GP metu ir po to kilusios nepasitenkinimo bangos yra iš tikrųjų kalti visi čempionate dalyvaujantys lenktynininkai.

Už tai, jog išvažiavęs už trasos ribų vėliau nesaugiai grįžo į trasą ir privertė varžovą išvažiuoti už trasos ribų, teisėjai „Ferrari“ pilotui Sebastianui Vetteliui skyrė 5 sek. baudą. Toks sprendimas lėmė, kad iš vokiečio buvo atimta pergalė.

„Mes norime, kad taisyklės būtų sukurtos visiems ir viskam. Štai prie ko priėjome“, - duodamas interviu „BBC Sports“ sakė A. Wurzas.

„Visi, esantys visos šitos sistemos dalimi, kurie galvoja, kad ta bauda buvo skirta nepelnytai, yra dėl to kalti. Po kiekvieno incidento ar tam tikros situacijos pilotai ir komandų vadovai reikalavo FIA detalaus išaiškinimo. Buvo siekiama aiškiai nustatyti kas leidžiama, o kas ne, iki kiekvieno milimetro. Aš dalyvauju visuose pilotų susirinkimuose. Taigi, po viso to proceso, kuris trunka ne vienerius metus, štai prie ko priėjome.“

„Taip, sprendimai turi būti priimami atsižvelgiant į taisykles. Bet tie atvejai, kai būdavo atsižvelgiama tik į esminius dalykus, o ne į smulkiausias detales, jau seniai praeityje. Tad sunku dėl to kas nutiko kaltini FIA arba teisėjus. Tai, jog tokiose situacijose pereinama prie asmeniškumų, man tikrai nepatinka. Kad ir kaip ten bebūtų, esame dabar tokioje situacijoje, jog teisėjas negali priimti sprendimo prieš tai neatsižvelgęs į 6 ar 10 panašių situacijų. Realybėje kiekviena situacija yra skirtinga, nes įtakos galutiniam rezultatui turi daugelis dalykų.“

A. Wurzas, prisiminęs pernai Japonijoje įvykusį incidentą, po kurio buvo nubaustas Maxas Verstappenas, teigė, kad teisėjai bent išlaikė pastovumą vertindami panašias situacijas.

„Visi matė, kaip Sebastianas išlėkė iš trasos, bandė suvaldyti bolidą, o vėliau grįžo į trasą logiškoje trajektorijoje. Jis tikrai nebandė tyčią blokuoti Lewiso arba prispausti jį prie sienos.“

„Žinoma, kai važiuojama ant galimybių ribos, tu anksčiau ar vėliau suklysi. Jei varžovas padaro klaidą priešais tave, turi į tai reaguoti. Jei tuo pasinaudoti, puiku. Jeigu ne - neišnaudota proga. Tai lenktynės.“

„Panaši situacija buvo ir pernai Suzukoje. Maxas išvažiavo už trasos ribų, kur speciali danga buvo slidesnė. Grįžo į trasą, atsidūrė kitoje pusėje, Kimi bandė jį lenkti, nieko nesigavo, abu neišvengė kontakto. Maxas gavo 5 sek. baudą.“

„Prisiminus tai, galime teigti, kad teisėjai, atsižvelgę į panašią situaciją skyrė tokią pačią baudą. Aš vis dėlto norėčiau pagirti Kanadoje dirbusius teisėjus. Jie priėmė sprendimą dar lenktynių metu. Siekdami išvengti papildomo spaudimo, jie galėjo pasakyti, kad viską išanalizuos ir sprendimą priims po varžybų. Bet taip nepasielgė. Jie stengiasi dirbti greičiau. Būtent to visą laiką iš jų reikalavo šis sportas.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983