„Aston Martin“ kompanija kiek anksčiau kalbėjo apie norą gaminti variklius F-1 nuo 2021-ųjų. Nors nebuvo aišku ar jie to imsis, dabar panašu, kad klausimas kitoks.
„Aston Martin“ apsisprendė, kad nori prisijungti prie F-1, tačiau iškėlė sau sąlygą – pagaminti varikliai turi būti konkurencingi. „Aston“ atskleidė, kad per ateinančius devynis mėnesius atliks bandymus po kurių nuspręs, ar jungsis prie F-1, ar ne.
„Mes žiūrime į 2021-uosius. Tačiau jei negalime išlaikyti „tinkami „Red Bull“ testo“, tada reiškia, kad negalime išlaikyti „konkurencingi“ testo.
Turime maždaug devynis mėnesius darbo prieš mus, kad įtikintume pasukti vienokia ar kitokia kryptimi“, - kalbėjo „Aston Martin“ vadovas Andy Palmeris.
„Kol kas bandome studijuoti ir suprasti visas taisykles, kurios dar nėra visiškai detalizuotos. Taip pat nežinome nieko apie biudžeto lubas, o tai taip pat nemažai prisidės prie mūsų sprendimo prisijungti prie sporto, ar ne“, - pridėjo A. Palmeris.
„Aston Martin“ kompanija pasisamdė buvusį F-1 variklių vadovą Lucą Marmorini, kaip konsultantą.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |