Šiandienos bandymuose Sakhiro trasoje Bahreine ir vėl greičiausias buvo „
Ferrari“ pilotas Kimis Raikkonenas.
Nors abu italų komandos bolidai turėjo problemų, bet bandymuose ir toliau dominavo „Ferrari“. Pasaulio čempionas K. Raikkonenas dienos metu turėjo padaryti trumpą pertrauką dėl tepalo nutekėjimo, tačiau suomis sugebėjo apvažiuoti greičiausią ratą per 1:30.015.
Jo komandos draugas turėjo nutraukti lenktynių simuliaciją dėl variklio gedimo ir buvo 0.175 sek. lėtesnis, tačiau abu italų ekipos pilotai buvo greitesni už „Toyota“ komandos atstovus.
Japonai išbandė bolidus važiuodami treniruočių, kvalifikacijos ir lenktynių režimais bei liko patenkinti savo pasirodymu.
„Šiandien buvo gera diena. Apvažiavome daug ratų ir sėkmingai nuvažiavome visą lenktynių distanciją be jokių gedimų. Taip pat išbandėme skirtingus bolido derinimus ir matome, kad mūsų ratų įveikimo laikai gerėja. Vis dar turime sunkiai dirbti, bet tikrai judame teisinga linkme ir esame gerai nusiteikę artėjant pirmosioms lenktynėms“, - sakė komandos pilotas Jarno Trullis.
„Bolidas šiandien mane nudžiugino netgi ir įveikiant ilgas distancijas. Žinoma, dar galime tobulėti, todėl išanalizuosime duomenis ir bandysime pagerinti rezultatus“, - sakė jis.
Japonų komandos inžinierius Dieteris Gassas taip pat buvo patenkintas.
„TF108 yra didelis žingsnis į priekį palyginus su pernai metų bolidu ir tai matome pažiūrėję į šiandienos ratų įveikimo laikus", - sakė jis.
Antrasis ekipos pilotas Timo Glockas nebuvo taip gerai nusiteikęs.
„Ryte bandžiau atkartoti kvalifikacijos pirmosios dalies važiavimus ir man tai puikiai sekėsi, gerai važiavau ir su šiek tiek daugiau kuro trečiosios dalies važiavimų metu. Tačiau prisipylus dar daugiau kuro, modeliuojant lenktynes, bolido derinimas nebuvo idealus. Norėjau jį šiek tiek pakeisti, nes pirmuosiuose ratuose viskas buvo gerai, bet vėliau bolidą buvo sunku valdyti“, - skundėsi vokietis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).