"BMW" ir "Mercedes" planų nekeičia (13)

logo 2001 Birželio 25 d. 23:31
Abu vokiečių automobilių gamintojai tiekia variklius tik po vienai F-1 komandai ir, nepaisant kai kurių gandų, paskelbė, kad savo nusistatymo nesiruošia keisti.
"Mes patenkinti esama situacija, todėl nieko nenorime keisti. Mano asmenine nuomone, tik tiekiant variklius vienai komandai įmanoma pasiekti optimalų mašinos/variklio derinį ir išvengti nesusipratimų, kylančių kai kelios komandos gauna identišką techniką." - kalbėjo "BMW" direktorius Mario Theissenas. "Honda", "Ferrari" ir "Ford" varikliais aprūpina po kelias komandas, tačiau visų jų situacija skirtinga. "Honda" tiekia identiškus motorus "Jordan" ir "BAR". "Ferrari" "Sauber" ir "Prost" komandas aprūpina praeitų metų agregatais. "Ford" mažą biudžetą turinčiai "Minardi" komandai tiekia trijų metų senumo variklius.
"Mercedes" direktorius Norbertas Haugas sako, kad "Ferrari" savotiškai remia F-1, padėdama mažesnius biudžetus turinčioms komandoms, tačiau vokiečių gamintojų planuose nėra kitos komandos, išskyrus "McLaren". Net Alainui Prostui, turėjusiam savo komandoje vokietį Nicką Heidfeldą, nepavyko pakeisti "Mercedes" nusistatymo.
Japonų kompanija "Honda" paneigė gandus, kad viena iš dabartinių jos klienčių praras tiekimą kitamet. Katzutoshi Nishizawa - "Honda" sporto padalinio vadovas teigia, kad jie niekada neplanavo nutraukti kontrakto su "BAR" arba "Jordan" ir nesupranta, iš kur tokie gandai galėjo atsirasti. Japonai jau Malaizijoje abi komandas supažindino su sekančių metų agregatu.

Komentarai (13)


moderator jaudrius
| 2001 Liepos 08 d. 22:51
damn cool
moderator jaudrius
| 2001 Liepos 08 d. 22:51
cool
moderator jaudrius
| 2001 Liepos 08 d. 22:51
cool
moderator jaudrius
| 2001 Liepos 08 d. 22:51
cool
Yes
| 2001 Birželio 27 d. 13:46
Kas del BAR'u, tai ju progresas nuo '99 daugiau nei akivaizdus, jiems tik truksta patirties. Esu tikras, kad jie kitais metais bus bent jau stipriausiu trejetuke. BAR - jega, o su Villeneuve'u - dviguba jega (beje, Pollock'as gavo Hondos kontrakta didzhiaja dalim del to, kad JV sutiko atstovauti jiems). O Jordan... Jie tiesiog sutverti buti viduryje.
| 2001 Birželio 27 d. 10:07
Kvalifikacija...., nu ash tikrai nemanau, kad Tamstai dabar reiketu aishkinti, kad kvalifikacija, tai ne lenktyniu pabaiga...:), toliau - kad tik Tau, shirdele, butu aishkiau paaishkinu, jog konstruktoriu isk.: Jordan turi - 13; BAR - 12 tashku; Asmenineje: Trulli - 7; Villeneueve - 7; Frentzen - 6; Panis - 5... shtai Tau ir vieno tashkelio skyrtumas... ar dar turi kokiu nors klausimu, jei taip tai always welcomme...
sityr
| 2001 Birželio 27 d. 09:23
Manau, kad po kokiu triju sezonu honda nesdinsis is F1 kaip kad pabego Peugeot. Ju jau po sio sezono nebebutu jei tokios patiklios komandos kaip Jordan ir BAR suzinotu ju tikraji potenciala. Sutikit, kad honda jau nebe ta, kuri buvo pries 10 metu ir nirkada tokia jau nebebus. Nepikit, bet as nemyliu nei Hondos, nei Jordan, nei BAR. Ferrari + Shumis = cooooool!
Nuno
| 2001 Birželio 26 d. 21:19
Sunku apsispresti ir todel, kad su Jordan Honda dar turi bendra projekta kazkoki su greitaeigiais kateriais, o BARams pagal sena susitarima padeda tobulinti kitus bolido mazgus
vexe
| 2001 Birželio 26 d. 19:43
Honda dabar pasimetu: BAR cempionas yra o Jordan stipresne atrodo todel ir negali nusprest.
Nuno
| 2001 Birželio 26 d. 19:38
Mantux, BAR nusileidzia Jordan ne vienu taskeliu, o per visas 9 lenktynes (isskyrus atrodo viena etapa) pralosta kvalifikacija... Jei nepajegei perskaityti, to kas siame puslapyje buvo du kart parasyta - FRENTZENAS LIEKA JORDAN, tai kiti nekalti. Toyotai ji pasiule zurnalistai... Jei jau prakalbom apie komandine taktika, tai BAR tarpe tokios irgi nepastebejau... Villeneuve yra cempionas, taciau dabar jam toli iki to ir jei Honda rinktusi, tai tikrai nepasirinktu BAR
×