Abu vokiečių automobilių gamintojai tiekia variklius tik po vienai F-1 komandai ir, nepaisant kai kurių gandų, paskelbė, kad savo nusistatymo nesiruošia keisti.
"Mes patenkinti esama situacija, todėl nieko nenorime keisti. Mano asmenine nuomone, tik tiekiant variklius vienai komandai įmanoma pasiekti optimalų mašinos/variklio derinį ir išvengti nesusipratimų, kylančių kai kelios komandos gauna identišką techniką." - kalbėjo "BMW" direktorius Mario Theissenas.
"Honda", "Ferrari" ir "Ford" varikliais aprūpina po kelias komandas, tačiau visų jų situacija skirtinga. "Honda" tiekia identiškus motorus "Jordan" ir "BAR". "Ferrari" "
Sauber" ir "Prost" komandas aprūpina praeitų metų agregatais. "Ford" mažą biudžetą turinčiai "Minardi" komandai tiekia trijų metų senumo variklius.
"
Mercedes" direktorius Norbertas Haugas sako, kad "Ferrari" savotiškai remia F-1, padėdama mažesnius biudžetus turinčioms komandoms, tačiau vokiečių gamintojų planuose nėra kitos komandos, išskyrus "McLaren". Net Alainui Prostui, turėjusiam savo komandoje vokietį Nicką Heidfeldą, nepavyko pakeisti "Mercedes" nusistatymo.
Japonų kompanija "Honda" paneigė gandus, kad viena iš dabartinių jos klienčių praras tiekimą kitamet. Katzutoshi Nishizawa - "Honda" sporto padalinio vadovas teigia, kad jie niekada neplanavo nutraukti kontrakto su "BAR" arba "Jordan" ir nesupranta, iš kur tokie gandai galėjo atsirasti. Japonai jau Malaizijoje abi komandas supažindino su sekančių metų agregatu.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).