„Brawn“ po truputį renka rėmėjus

„Brawn“ po truputį renka rėmėjus
logo 2009 Balandžio 20 d. 23:08, Bridgestone Motorsport
Praėjus trims pirmenybių etapams, prieš „Formulės-1“ čempionato pradžią be rėmėjų buvusi „Brawn“ dabar jau turi keturis sponsorius.
Po Kinijos GP lenktynių buvo paskelbta, kad ekipą nuo šiol rems garsi akinių nuo saulės gamintoja „Ray-Ban“. Teigiama, jog sandorio vertė – tik 500 tūkst. JAV dolerių (apie 1,3 mln. litų). Vis dėlto, jei komanda ir toliau demonstruos gerus rezultatus, piniginė sandėrio apimtis turėtų išaugti.
Pranešama, jog „Ray-Ban“ logotipai nuo Bahreino GP lenktynių bus matomi ant „Brawn“ lenktynininkų šalmų stiklų. Ekipos pilotai taip pat bus dažnai matomi užsidėję šio prekės ženklo akinius nuo saulės.
Kinijos GP savaitgalio metu „Brawn“ komanda taip pat pasirašė sutartį su šveicarų „MIG Investments“. Trijų metų trukmės kontraktas, tvirtinama, ekipos biudžetui garantuos papildomas 1,5 mln. JAV dolerių (apie 4 mln. litų) pajamų per metus. Kompanijos logotipai ant bolido nosies bei priekinio sparno buvo matomi jau lenktynių praėjusį sekmadienį metu, o vėliau juos bus galima išvysti ir ant pilotų kostiumų.
Priminsime, kad pirmųjų „Formulės-1“ čempionato varžybų Australijoje metu „Brawn“ komandos rėmėja tapo garsioji „Virgin“. Kol kas jis lieka stambiausiu ekipos sponsoriumi. Pranešama, jog jos parama siekia 500 tūkst. JAV dolerių vieneriomis varžyboms. Manoma, kad po lenktynių Bahreine šios sutarties vertė gali būti padidinta.
Pirmąja „Brawn“ ekipos rėmėja dar prieš pirmenybių pradžią tapo drabužių kompanija „Henri Lloyd“. Neoficialių šaltinių teigimu, šio kontrakto metinė vertė – 800 tūkst. JAV dolerių (apie 2,1 mln. litų). Mainais už tai suteikiamas nedidelis reklaminis plotas ant bolido variklio gaubto.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144