„Bridgestone“ kompanija mano, kad komandos greitai perpras naujų padangų be griovelių (slick) naudojimo ypatumus ir neturės problemų dėl greito jų dilimo, kurios buvo kilusios žiemos bandymų metu.
Komandos, bandžiusios naudoti „slick“ padangas ilgųjų distancijų bandymams pastebėjo, kad galinės padangos sudyla greičiau, tad bolidas yra linkęs slysti galine ašimi („oversteer“). Nepaisant nusiskundimų, „Bridgestone“ vyriausiasis inžinierius Junas Matsuzaki yra įsitikinęs, jog ekipoms pavyks susitvarkyti su šia problema iki sezono pradžios.
„Dar yra ankstyvosios komandų darbo su aerodinamika bei padangomis stadijos, tad mes tikimės ženklaus situacijos pagerėjimo“, - teigė J. Matsuzaki.
Taip pat jis pakomentavo kodėl žiemos bandymų metu dilimo problema buvo labai opi.
„Jerezo trasa yra labai griežta galinėms padangoms. Taip pat gruodį ten yra šalčiau, nei sezono metu, tad galinės padangos greitai grūdėjosi ir todėl dilo greičiau, nei šiltesniu oru“, - teigė „Bridgestone“ specialistas.
„Padangų sukibimo balansas vis dar yra galinės ašies slydimo naudai, bet tai bus išspręsta automobilio važiuoklės nustatymų pagalba.“
Taip pat J. Matsuzaki patvirtino, kad vienu iš esminių aspektų besiruošiant 2009-ųjų sezonui bus idealus padangų, važiuoklės nustatymų ir piloto vairavimo stiliaus kombinacijos radimas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).