Būsimas Danielio Ricciardo perėjimas į „Renault“ komandą, apie kurį buvo paskelbta rugpjūčio pradžioje, nustebino daugelį, įskaitant ir „Red Bull“ vadovus, kurie tikėjosi pratęsti sutartį su populiariu australų pilotu. Bet Danielis pasirinko savarankišką kelią ir dabar jam teks suvaidinti svarbų vaidmenį prancūzų koncerno komandos atgimime.
Ricciardo pasirašė dviejų metų sutartį su „Renault“, vadinasi, jis tiki, kad šios komandos vadovų pažadai jau netrukus kovoti dėl pasaulio čempionų titulo yra rimti.
„Mes iškėlėme jam uždavinį kovoti dėl pasaulio čempino vardo 2021 metais, o pradėti laimėti atskirus etapus, aš tikiuosi, 2020 metais ir vargu ar anksčiau, - pareiškė „Renault“ komandos vadovas Cirylas Abiteboulas. – Bet jam taip pat pasiūlytas labai svarbus vaidmuo, kuris išeina už paprasčiausio piloto pareigų rėmų: jam teks dalyvauti gimstant komandai, kuri būtų pajėgi kovoti dėl pergalių. Aš įsisąmoninau, kad 29 metų amžiaus pilotai nori ne tik lenktyniauti, bet ir įkvėpti kitus. Tas pats liečia ir Nico Hulkenbergą, kuriam greitai sukaks 31 metai. Ne visi tą sugeba, bet šitie du – yra išties protingi vaikinai“.
Cirylas Abiteboulas taip pat pažymėjo, kad D. Ricciardo turi abejonių dėl „Honda“ jėgainių efektyvumo ir patikimumo, kurias nuo ateinančių metų naudos „Red Bull“ komanda: kaip ir visi kiti, jis pripažįsta „Honda“ pažangą, bet kartu mato statistiką ir žino, kiek jau variklių yra pakeitusi „Toro Rosso“ komanda.
Mes su juo mažai kalbėjome šia tema, bet jei atvirai, tai kuomet B. Hartley gauna 80 starto pozicijų baudą, niekas nekelia per daug triukšmo, bet kai „Honda“ pradės dirbti su „Red Bull“, tai bus jau kitas presingo lygis ir kalbų tokiomis temomis bus kur kas daugiau.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |