C. Abiteboulas: stabdžių balanso sistemą naudojame ne vienerius metus (3)

C. Abiteboulas: stabdžių balanso sistemą naudojame ne vienerius metus
logo 2019 Spalio 26 d. 01:15, Renault Sport

„Renault“ vadovas Cyrilas Abiteboulas prasitarė, kad automatinę stabdžių balanso reguliavimo sistemą komanda naudoja ne vienerius metus, bet varžovų dėmesio ir teisėjų nemalonės susilaukė tik po šių metų Japonijos GP lenktynių.

„Ta sistema nėra šių metų naujiena. Naudojame ją ne vienerius metus“, - sakė C. Abiteboulas.

Spėjama, kad komanda minėtą stabdžių balanso reguliavimo sistemą naudoja nuo 2015 m., kai ekipa tuomet dar buvo žinoma „Lotus“ vardu.

C. Abiteboulo teigimu, sistema naudojama taip seniai, jog komanda nesitikėjo, kad kažkas po tiek laiko suabejos jos atitikimu taisyklėms. Pati sistema buvo pripažinta atitinkanti techninį reglamentą, tačiau tai, jog komanda ją naudojo lenktynių metu, buvo pripažinta kaip pagalba pilotui, o tai draudžia sporto taisyklės. Todėl komanda buvo diskvalifikuota iš Japonijos GP lenktynių.

„Sutinku, kad tai yra pagalba pilotui. Daugelį dalykų galime traktuoti kaip pagalbą pilotui. Tad reiktų įvertinti tai, jog yra tam tikras subjektyvumo elementas. Sistema naudojama taip seniai, jog nepagalvojome, kad kažkas gali ja suabejoti.“

Racing Point“ kreipėsi į FIA su klausimu ar galėtų naudoti tokią pačią sistemą, kokią naudoja „Renault“. Ekipai buvo atsakyta, kad tokia sistema gali neatitikti techninio reglamento.

„Komanda, kuri pateikė tokį prašymą ir sulaukė neigiamo atsakymo, gali prašyti FIA paversti tai technine direktyva. Bet jie to nepadarė. Arba jie galėjo kreiptis į FIA su prašymu įvertinti sistemą, kurią naudojame mes. Bet jie taip nepasielgė. Jie tiesiog pasinaudojo lenktynių kontekstu tam, kad mes būtume diskvalifikuoti varžybų teisėjų. O tai yra visiškai kitoks procesas, nes visi žinome, kad dėl tam tikrų priežasčių lenktynių teisėjai tiesiogiai nepaklūsta FIA.“

C. Abiteboulas baiminasi, kad dėl skirtingų taisyklių gali iškilti daugiau klausimų.

„Mums buvo svarbu įrodyti, kad bolidas atitinka techninį reglamentą. Bet dabar visiems aišku, kad jis turi atitikti aibes taisyklių. Šiandien technines ir sportines, rytoj finansines. F-1 taisyklės, kuo toliau, tuo labiau, darosi vis sudėtingesnės ir sudėtingesnės. Kartais jos net prieštarauja viena kitai. Tai turbūt vienas iš tų atvejų, su kuriuo mes dabar susidūrėme.“

„Mes neneigiame, kad tai buvo tam tikra pagalbos forma pilotui, padedanti ne greičiau įveikti vieną ratą, o sumažinti darbo krūvį. Taigi, visa tai iki šiol galėjome vertinti subjektyviai kiek tai iš tikrųjų padeda sportininkui ir ar tai yra priimtina, ar ne. Teisėjai nusprendė, jog tai yra nepriimtina. Tebūnie. Mano nuomone, bausmė komandai buvo per griežta.“


Komentarai (3)
YZF
| 10/26 10:38 Atsakyti
Micius
10/26 08:38

Tai Renukus dabar matysime dažniau blokuojant ratus, ir dar prastesnius rezultatus ?

Mes neneigiame, kad tai buvo tam tikra pagalbos forma pilotui, padedanti ne greičiau įveikti vieną ratą, o sumažinti darbo krūvį.

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/c-abiteboulas-stabdziu-balanso-sistema-naudojame-ne-vienerius-metus-n40809
CBRV
| 10/26 09:21 Atsakyti
Micius
10/26 08:38

Tai Renukus dabar matysime dažniau blokuojant ratus, ir dar prastesnius rezultatus ?

Haas tikrai kazko panasaus nenaudoja :0 kvadratinem padangom amziais vaziuoja:)
Micius
| 10/26 08:38 Atsakyti
Tai Renukus dabar matysime dažniau blokuojant ratus, ir dar prastesnius rezultatus ?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas