C. Horneris: „Red Bull“ neatsisakys patys konstruoti variklius

C. Horneris: „Red Bull“ neatsisakys patys konstruoti variklius
logo 2023 Sausio 10 d. 14:07, Pexels

2021 metų pabaigoje „Honda“ formaliai pasitraukė iš „Formulės-1“, bet faktiškai tęsė techninį palaikymą aptarnaudami „Red Bull“ komandos jėgos agregatus. Bendradarbiavimas tarp „Honda“ ir naujai įkurto padalinio „Red Bull Powertrains“ (RBPT) užtruks iki 2025 m. pabaigos, o „Honda“ pasiliko sau teisę sugrįžti į pasaulio čempionatą 2026 metais ir federacijai jau pateikė paraišką dėl to.

„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris paaiškino, kad ir koks bebūtų „Honda“ koncerno sprendimas, RBPT toliau konstruos nuosavas jėgaines: „Honda“ prisiėmė įsipareigojimus su mumis bendradarbiauti iki 2025 metų pabaigos ir tai yra šaunu. Me ištyrėme variantus 2026-tiems ir vėlesniems metais ir priėjome išvados, kad mes turime bolidą ir jėgainę gaminti po vienu stogu.

Mes daug investavome į RBPT ir pasamdėme gerų specialistų. Mūsų sprendimas patiems tapti jėgos agregatų gamintojais nepasikeis dėl to, kad „Honda“ žada sugrįžti į čempionatą nuo 2026 metų.

Mes pasirinkome nuosavą kelią ir investavome – ilgalaikėje perspektyvoje tai yra teisingas sprendimas, kadangi mes patys būsime atsakingi už save.

Esant tokiam scenarijui, mes nuo nieko nepriklausysime – gamintojai gali ateiti ir išeiti, o mes galėsime nuosavą motorą efektyviai integruoti į savo mašiną, kadangi visi inžinieriai dirbs vienoje vietoje“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983