2024 metų „Formulės 1“ sezonas „Red Bull“ komandai buvo dvejopas – Maxas Verstappenas iškovojo ketvirtąjį iš eilės pasaulio čempiono titulą, tačiau ekipa netikėtai pralaimėjo Konstruktorių įskaitoje ir liko trečia.
Didžiausia „Red Bull“ problema buvo Sergio Perezo formos kritimas sezono eigoje. Meksikietis puikiai pradėjo sezoną – per pirmas šešerias lenktynes surinko 103 taškus ir užtikrintai laikėsi antroje vietoje, tačiau po Majamio GP jo rezultatai smarkiai suprastėjo. Per likusias 18 lenktynių jis pelnė vos 49 taškus, o geriausias jo pasiekimas buvo šeštoji vieta.
Buvo svarstoma apie S. Perezo pakeitimą, tačiau galiausiai nuspręsta likti prie ankstesnio sprendimo. „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pripažino, kad komanda rizikavo pasitikėdama S. Perezu, tačiau galiausiai šis lojalumas kainavo per daug taškų.
„Visada lengva vertinti retrospektyviai, bet neįmanoma žinoti, ką kitas vairuotojas būtų padaręs tame bolide,“ – sakė C. Horneris.
Nors buvo rimtai svarstomos Danielio Ricciardo ir Liamo Lawsono kandidatūros, „Red Bull“ nusprendė suteikti S. Perezo dar vieną šansą, nes sezono pradžioje jis demonstravo puikų tempą. Tačiau tai nepasiteisino.
„Sergio pradėjo sezoną puikiai – antra vieta Bahreine, antra Džedoje, o Japonijoje, kuri yra tikras vairuotojų meistriškumo išbandymas, jis buvo neįtikėtinai greitas. Bet nuo Monako viskas pradėjo byrėti ir nuo to momento mes tiesiog praradome per daug taškų,“ – pripažino C. Horneris.
Komanda intensyviai dirbo su S. Perezu, bandydama išspręsti jo problemas, tačiau situacija tik blogėjo.
„Stengėmės suprasti situaciją ir sunkiai dirbome kartu su Sergio, kad padėtume jam įveikti problemas. Tačiau taškų praradimas Konstruktorių įskaitoje mums kainavo labai brangiai,“ – pridūrė „Red Bull“ vadovas.
Nepaisant nusivylimo, „Red Bull“ ilgai nenorėjo skirtis su S. Perezu, prisimindami jo svarbų indėlį ankstesniais sezonais.
„Pažiūrėkite, ką Sergio padarė mums per pastaruosius ketverius metus. Jis finišavo antras pasaulio čempionate 2023 metais, laimėjo penkias lenktynes su mūsų bolidu ir atliko svarbų vaidmenį Konstruktorių čempionatuose 2022 ir 2023 metais. Taip pat jis buvo labai svarbus 2021 metų kovoje dėl Vairuotojų čempiono titulo. Todėl buvo lojalumo jausmas – norėjome padėti Checo sugrįžti į formą. Deja, to padaryti nepavyko,“ – pripažino C. Horneris.
Galiausiai po sezono buvo priimtas sprendimas išpirkti likusią S. Perezo sutarties dalį, tačiau jis liks susijęs su „Red Bull“ kaip ambasadorius ir dalyvaus įvairiuose demonstraciniuose važiavimuose visame pasaulyje.