Charlesas Leclercas galios kritimą suprato kaip gedimą
Meksikos trasa yra pati aukščiausia virš jūros lygio ir yra daugiau nei 2200 metrų aukštyje. Dėl išretėjusio oro, į variklį čia patenka kur kas mažiau deguonies, dėl to „Formulės-1“ bolidų variklių galia sumažėja.
Skirtingų gamintojų varikliai čia kenčia taip pat nevienodai. Prieš savaitgalį buvo manoma, kad labiausiai pažeidžiama čia bus „Mercedes“ jėgainė, o „Honda“ ir „Ferrari“ analogai kentės mažiau.
Tačiau po treniruočių „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas pareiškė, kad jiems pavyko išspręsti problemą. O štai „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas skundėsi, kad jaučia problemas dėl gendančio variklio. Vėliau paaiškėjo, kad jokių gedimų nebuvo.
„Taip, mes turėjome kai kurių problemų, kurios man sunkino vairavimą, bet nebuvo nieko rimto, - sakė C. Leclercas. - Viską mes kontroliuojame, jokių gedimų neturime. Paprasčiausiai tokiomis sąlygomis kur kas sunkiau valdyti automobilį.
Iš esmės problema yra ta, kad posūkiuose trūksta variklio sukimo momento ir kartais atrodo, kad įsibėgėjimas išvažiavus iš posūkio yra nepakankamai greitas.
Mes galvojome, kad čia būsime labai greiti, bet iš tikrųjų yra taip, kad „AlphaTauri“ mums nė kiek nenusileidžia. Apskritai, bolidai su „Honda“ motorais čia atrodo puikiai. Be to, ir „McLaren“ reikia nepamiršti, taigi lengva mums čia nebus“.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 151 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |