C. Whitingas iš FIA: esu didelis DRS šalininkas (12)

C. Whitingas iš FIA: esu didelis DRS šalininkas
logo 2014 Sausio 10 d. 22:00, Marussia
F-1 lenktynių direktorius neslepia esąs didelis DRS šalininkas. Nuo 2011 m. naudojama sistema palengvina piloto darbą lenkiant varžovą. Būtent dėl to daugelis sporto sirgalių yra nepatenkinti DRS. Tačiau Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) atstovas C. Whitingas į minėtąją sistemą žvelgia teigiamai.
„Esu didžiulis DRS šalininkas“, – sakė F-1 lenktynių direktorius.
„Žinau, kiti žmonės kitaip galvoją apie šią sistemą ir nėra itin ja patenkinti. Tačiau aš nesutinku su požiūriu, kad dėl DRS lenkimai yra per daug dirbtini. Tam, kad atlikti lenkimą vis dar reikia tam tikrų piloto įgūdžių. Nėra taip, jog sportininkas tiesiog įjungia DRS, aplenkia varžovą ir nuvažiuoja toliau.“
C. Whitingo teigimu, kai kurie lenkimai atrodo per daug lengvi ir paprasti dėl didelio skirtumo tarp dviejų bolidų pajėgumo ir jų sukibimo su trasa.
„Kartais atrodo viskas taip paprastai. Spa trasa yra geras pavyzdys. Išvažiavus iš „Eau Rouge“ posūkio greičiau nei varžovas priekyje ir įjungus DRS viskas pasidaro labai paprasta. Tačiau taip nutinka esant skirtumui išvažiuojant iš posūkio. Bet jei bolidų pajėgumai yra panašūs, tada ne viskas taip paprasta.“
„Jei du bolidai įvažiuoja į DRS zoną tokiu pačiu greičiu, jie bus vienas greta kito stabdymo zonoje. Tokia yra DRS sistemos teorija.“
C. Whitingas pareiškė, jog artimiausiu metu DRS taisyklių keisti neplanuojama.
„Manome, kad naudotis DRS ir toliau turi būti leidžiama tik tam tikrose trasos dalyse. Pernai sportininkai treniruotėse ir kvalifikacijoje galėjo ja naudotis kur tik norėjo. Dėl to įvyko ne vienas incidentas. Todėl mes pakeitėme taisykles.“
„Mūsų nuomonė tokia, jog DRS sistema pilotas turi naudotis tik tam tikrose trasos dalyse, o ne maksimalų laiko tarpą.“


Komentarai (12)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
alien-zoo
| 01/12 20:39 Atsakyti
Na ar pamenat daug kartu, kai lenke koki Hamiltona su ta drs? Yra pilotu, kurie ir nuo drs apsigina, bet kai kuriose trasose, tai per daug pranasumo duoda
Dominykas Tautkus
| 01/12 00:51 Atsakyti
Aiwux >> Apie slipstream'ą negirdėjęs?
zon
| 01/11 17:57 Atsakyti
ddt>> kaip tikras lietuvis, nemąstau, o apie analitinį mąstymą niekada negirdėjau, todėl paklausiu tiesiai- iš kokios genties pats esi, kuri trykšta įgimtu analitiniu mąstymu ir tokia iškalba, net svetima lietuvių kalba? Gali atsakyti savo gimtąja kalba.
Aiwux
| 01/11 16:45 Atsakyti
Žiūriu F-1 nuo 1998 m. ir man DRS nepatinka. Tai yra apvažiavimai, o ne lenkimai. „Jei du bolidai įvažiuoja į DRS zoną tokiu pačiu greičiu, jie bus vienas greta kito stabdymo zonoje. Tokia yra DRS sistemos teorija.“ Man atrodo, kad norint aplenkt ar bent jau stabdymo zonoje būt greta vienas kito, reikia įvažiuot didesniu greičiu į tiesiąją, o ne vienodu greičiu :)
RTV
| 01/11 15:09 Atsakyti
tribeca>> mldc :) bent kazkas turi kazkoki supratima apie lenkimus.
tribeca
| 01/11 12:58 Atsakyti
Jusu analitinis mastymas nepaaiskina faktu kad yra ne tik senu, bet ir nauju trasu kuriose vyksta lenkimai ne DRS zonose. Be to, jei neklystu, anglies pluosto stabdzius pirmoji pradejo naudoti Brabham 1976m. Tai cia kalba eitu apie "vaikus" kurie pradejo formule ziureti pries daugiau nei 30 m. Be to, pvz. Vetelis ir dabar daug ka aplenkia stabdymo zonoje, o lenkimai pagrinde vyksta isvaziuojant is posukio, kuomet varzovas privercia i ji ivaziuoti ne idealia trajektorija, del ko isvaziuojant krenta greitis, tik kam tas vargas jei yra DRS.
ddt
| 01/11 12:18 Atsakyti
Visiems jaunikliams, F1 ziurintiems max 10 metu: problema ne tilkedromuose. Tai yra dalykas, kuri atnese anglies pluosto stabdziu diskai: su jais stabdymo kelias sutrumpejo iki 130-150 m greiciui nuo 300 kmh/, kada paprasti plieno diskai turejo bene dvigubai ilgesni stabdymo kelia. Kitaip tariant, lenktynininkai beveik nebeturi laisves varijuoti stabdymo kelio pradzia ir jega stabdant, jie dabar tik spiria per stabdi ir viskas, plius stabdymo kelias sutrumpejes. Taigi, jei kas dar pamena, anksciau butent stabdymo zonose ir vykdavo lenkimai. Atsiradus anglies pluosto stabdziams galimybe sumazejo iki minimumo, tad bet kuris autodromas, net ta pati netilkine Monza ar tuo labiau netilkine SPA tapo "beveik be lenkimo tasku". Mastykit chebra, ant Tilkes visi mandri pavaryt, bet mastyt - kaip tikri lietuviai - nemastot, o kas yra analitinis mastymas tai apskritai matyt uzmirsta...
fanatai
| 01/11 10:47 Atsakyti
Man tai patinka DRS. Nemanau, kad tai dirbtinumas. Kaip tik paįvairina lenktynes ir greitesnis pilotas atsiduria aukštesnėje pozicijoje (greitesnis dažniausiai būna bolidas :) ) ir kai seniau būdavo, kad akivaizdžiai greitesnis lenktynininkas būdavo stabdomas ir niekaip neaplenkdavo kai kuriose trasose tai būdavo neįdomu. Na yra ir kita pusė labai apmaudu, kai tavo palaikomą lenktynininką aplenkia kaip stovinti, bet tokia realybė, jis tuo metu tiesiog lėtesnis.
tribeca
| 01/11 10:40 Atsakyti
a9 > tame ir esme kad anksciau geresnis pilotas sugebedavo apginti pozicija su letesniu bolidu, o dabar grynai sintetiniai lenkimai, kita vertus, DRS atsiradima paskatino Tilkes pinigu praplovimo Berniui biuras, kuriam net plyname lauke nepavyksta pastatyti trasos kurioje butu imanomi lenkimai be papildomu sistemu.
pavesis
| 01/11 08:29 Atsakyti
a9, aplenkia letesnis, kai DRS zonos dvi is eiles... pvz Abu Dhabi...
×

TOP naujienos