Dažnai lenktynėse atsitinka taip, kad vienos komandos mechanikai išeina į mašinos aptarnavimo zoną techninio aptarnavimo juostoje, stengdamiesi suklaidinti varžovus, bet piloto nekviečia į boksus ir mechanikai pasitraukia atgal į garažą.
Formaliai sportinis reglamentas draudžia tokius veiksmus. 28.12 jo straipsnyje yra kalbama: „Komandos darbuotojai gali būti techninio aptarnavimo juostoje tik prieš pat mašinos aptarnavimą ir turi išeiti iš karto, kai tik dabas būna pabaigtas“. Tačiau FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas panašiuose pažeidimuose nemato nieko tragiško...
Charlie Whitingas: Vengrijoje mechanikai išėjo į „pit-lane“. Buvo aišku, kad jie gali atlikti sustojimą, bet jo nebuvo. Aš nežinau, ar jie ruošėsi pakviesti vieną iš pilotų sustojimui, bet jie galėjo tai padaryti.
Šios taisyklės tikslas – kad pašaliniai žmonės neatsirastų techninio aptarnavimo juostoje, kurie kartais pasitaikydavo anksčiau. Ši taisyklė puikiai veikia, tačiau komandos kaip žaidė, taip ir žais savo žaidimus.
Jei „Mercedes“ mechanikai paprasčiausiai stovėtų kelias minutes priešais boksus, o tuo metu viena iš „Ferrari“ mašinų būtų užvažiavusi aptarnavimui ir svetimi mechanikai tam sutrukdytų, mes galėtumėme atkreipti į tai dėmesį, o visa kita – yra tik šou dalis“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |