E. Boullier: įveikti finansinę krizę bus sunku

E. Boullier: įveikti finansinę krizę bus sunku
logo 2014 Gruodžio 19 d. 07:00, Pirelli
„McLaren“ lenktynių direktoriaus Erico Boullier teigimu, įveikti finansinę krizę čempionate bus sunku. Prancūzas mano, kad priimant sprendimus vienoje srityje, gali kilti bėdų kitoje.
Apie būdus kaip išspręsti problemas, kurias sukėlė padidėjusios išlaidos, kalbama jau seniai. Tačiau iki šiol nėra priimta jokio rimto sprendimo. Būtent dėl to FIA ir F-1 vadovas Bernie Ecclestone‘as sukvietė komandų atstovus į susirinkimą aptarti pagrindinių problemų.
Šių metų sezonui dar net nepasibaigus į administratorių rankas pateko dvi čempionato ekipos: „Caterham“ ir „Marussia“. Tuo tarpu dėl stipriai išaugusių išlaidų tokios komandos kaip „Sauber“, „Lotus“, bei „Force India“ buvo priverstos susiveržti diržus.
Minėtosios trys ekipos jau kuris laikas kovoja, kad už komercines teises gaunamas pelnas būtų kuo tolygiau paskirstomas. Baiminamasi, jog neradus sprendimo būdo čempionatą gali palikti dar kelios komandos. Tačiau „McLaren“ specialisto E. Boullier teigimu, įveikti finansinę krizę nėra paprasta.
„Jei pažvelgtumėte į paskutinį dešimtmetį, pamatytumėte, jog dauguma komandų buvo remiamos gamintojų, tad joms nereikėjo daug galvoti apie išlaidas. Nuo 2010 m. pradėjo mažėti rėmėjų skaičius. Kai kurioms komandoms iki šiol yra sunku jų rasti“, – pasakojo E. Boullier.
„Turime problemą. Ar norime pristabdyti gamybos ir tobulinimo procesus vien tam, kad sumažintumėme išlaidavimą? Tai pakenktų F-1 pramonei. Kalbame apie tiekimo liniją, kurioje dirba 2-3 tūkst. žmonių.“
„O gal reiktų ieškoti kitų būdų kaip padidinti pelną? Tokiu atveju galbūt reiktų keisti pinigų paskirstymo modelį ir per metus surengti 25 lenktynes. Neturiu tikslaus atsakymo.“
„Sauber“: sprendimas naudoti naujus variklius – teisingas
Siekiant išspręsti finansines problemas čempionate kai kurie F-1 atstovai pasiūlė atsisakyti V6 turbo variklių ir grįžti prie V8 arba V10 motorų. Tačiau nepaisant padidėjusių išlaidų, „Sauber“ vadovė Monisha Kaltenborn mano, kad sprendimas naudoti naujos kartos V6 turbo variklius buvo teisingas.
„Esame čia tam, kad reprezentuotume naujausias technologijas, tad sprendimas naudoti naujos kartos variklius buvo visiškai teisingas“, – sakė M. Kaltenborn.
„Dabar boliduose turime itin efektyvią sistemą. Galbūt problema tame, jog ne pačiu geriausiu laiku nusprendėme pradėti ją naudoti. Galbūt jei būtume dėl to susitarę anksčiau arba palaukę metus, arba įvedę taisykles, kurios neleistų išlaidauti tiek kiek nori – įvairiai į tai galima pažiūrėti.“
„Manau, kad naujasias sistemas pradėjome naudoti ne pačiu geriausiu laiku, tačiau pats sprendimas ir idėja buvo tikrai teisinga.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794