FIA atstovų teigimu, kitąmet, įgyvendinus aerodinaminius pokyčius, F-1 bolidai praras mažiau prispaudžiamosios jėgos važiuodami vienas paskui kitą nei šiemet.
Siekdamos išspręsti lenkimų problemą, komandos ir FIA sutarė dėl taisyklių pokyčių, dėl kurių kitais metais bolidų aerodinamika bus paprastesnė.
Nors kol kas nėra aišku kokį rezultatą pavyks pasiekti, FIA atstovas Nikolas Tombazis mano, kad skirtumą tikrai turėtume pamatyti vidutinio greičio posūkiuose.
„Kritinę poziciją tarp dviejų bolidų laikome 15-20 metrų atstumą. Esant tokiam atstumui, įvažiuojant į vidutinio greičio posūkį, skirtumas turėtų būti apie puse sekundės. Dabar bolidas, sekdamas kitą bolidą iš paskos, praranda apie 30 procentų prispaudžiamosios jėgos. Kitais metais tikimės skaičių sumažinti iki 10 procentų“, - pasakojo FIA specialistas.
„Kaip žinote, komandos sezono metu tobulina bolidus ir didina prispaudžiamąją jėgą. Dėl to vėl gali kilti problemų. Tikimės, kad 2019 m. bolidai bus geresni už 2018 m. bolidus. Bet niekas nesitiki, kad F-1 pilotai trasoje kovos taip, kaip tai daro kėbulinių automobilių lenktynininkai.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |