F-1 išbandys NASCAR čempionate nepasiteisinusią idėją

F-1 išbandys NASCAR čempionate nepasiteisinusią idėją
logo Sausio 09 d. 07:42, Pirelli

„Liberty Media“ nusprendė išbandyti „suvenyrų palapinės“ idėją, kurią praeityje jau spėjo išbandyti NASCAR, bet po kurio laiko jos atsisakė, nes nepasiteisino.

2015 m. NASCAR nusprendė padidinti su sportu susijusių prekių pardavimų skaičius ir pasirašė sutartį su tos srities ekspertais „Fanatics“. Pagrindinė idėja - didžiulė palapinė, kurioje buvo galima įsigyti visų komandų ir pilotų atributikos.

Nors idėja popieriuje atrodė neblogai, realybėje, bent jau NASCAR čempionate, ji nepasiteisino, todėl jos buvo atsisakyta.

F-1 savininkai nusprendė išbandyti šią „suvenyrų palapinės“ idėją ir ketina įgyvendinti ją jau šį sezoną.

„Nemanau, kad grįšime į tuos senus laikus, kai sirgaliai lankstydavosi per prekybos stalus sakydami: „Aš noriu šito ir šito“, - kalbėjo F-1 komercijos skyriaus vadovas Seanas Bratchesas.

„Mums pavyko susitarti su „Fanatics“, kurie yra šios srities specialistai ir puikiai žino kaip vyksta sporto renginiai bei kaip yra parduodamos prekės jų metu.“

„Šiemet išbandysime didžiulės palapinės idėją. Galėsite pasiimti prekes iš lentynos, pasižiūrėti ar jums tinka, tada stoti į eilę ir jas įsigyti. O jei norėsite jas išsiųsti sau namo, tuo pasirūpins mūsų partneris DHL.“

S. Bratcheso teigimu, didelėje palapinėje bus parduodamos ne tik komandų ir sportininkų, bet ir F-1 prekės.

„Manome, kad ši idėja patiks sporto sirgaliams. Tuo įsitikinome atlikę ne vieną tyrimą. Žiūrint į NASCAR pardavimus, tokiose vietose parduodama 5 proc. čempionato atributikos, 30 proc. prekių susijusių su vieta, kurioje vyksta lenktynės ir likę 65 proc. yra komandų bei sportininkų atributika.“

„Manau, kad panašių skaičių galime tikėtis ir mes. Komandų ir pilotų atributika toliau dominuos. Norime jiems pasiūlyti geresnę platformą bei padėti padidinti pardavimų skaičius.“

Komentarai (0)


F-1.lt pulsas