F. Briatore: S. Vettelis yra apsėstas noro nugalėti lenktynėse (20)

F. Briatore: S. Vettelis yra apsėstas noro nugalėti lenktynėse
logo Spalio 11 d. 01:02, Pirelli / LAT Images

Buvęs F-1 komandos vadovas Flavio Briatore mano, kad didžiausia „Ferrari“ piloto Sebastiano Vettelio problema yra ta, jog pastarasis yra apsėstas noro nugalėti lenktynėse. Anot italo, vokietis turėtų galvoti apie tai, kaip iškovoti kuo daugiau taškų, o ne kuo daugiau pergalių.

S. Vettelis nuo čempionate pirmaujančio Lewiso Hamiltono atsilieka 67 taškais. Britui reiktų nefinišuoti bent dvejose lenktynėse tam, kad vokietis vėl turėtų realų šansą iškovoti čempiono titulą.

F. Briatore teigimu, S. Vettelio klaidos Vokietijoje ir Monzoje parodė, kad vokietis yra apsėstas noro nugalėti.

„Vettelis nekovoja dėl čempiono titulo, jis kovoja dėl pergalių. Jei neišnaudoji galimybių, prarandi daug taškų. Po to tampa sunku psichologiškai atsitiesti“, - kalbėjo F. Briatore.

„Sportininkai patiria didžiulį stresą. Jei sugebi susitvarkyti su tuo stresu ir gerai atlikti savo darbą - nugali lenktynėse. Visi puikiai žinome, kad pasitraukimas iš lenktynių yra pats blogiausias scenarijus.“

„Kažkas turi jam paaiškinti, kad lenktynių distanciją sudaro 53 ratai, o ne vienas. Panašioje situacijoje esu buvęs su Alonso. Kai sieki čempiono titulo, iškovota trečia vieta lenktynėse jau yra „bingo“. Svarbu likti trasoje. Sunku suprasti jo veiksmus Monzoje. Žinai, kad turi geresnį bolidą, stabdai, lieki už varžovo, turi 50 ratų tą varžovą aplenkti.“

„Jei pasitrauki iš lenktynių, viskas, nebeturi jokios galimybės pasiekti aukštą rezultatą. Žinoma, net ir nusiritęs į rikiuotės galą su tokiu bolidu jis gali pakilti iki ketvirtos vietos. Bet jei nori tapti čempionu, turi finišuoti antras arba trečias.“

„Svarbiausia yra iškovoti taškų. Nebūtina nugalėti visose lenktynėse tam, kad taptum čempionu. Svarbu taškų, o ne pergalių skaičius.“

„Kai turi gerą bolidą, gali įveikti savo varžovą. Bet jeigu įsiveli į incidentą su varžovu, kuris turi daugiau taškų nei tu, pranašumą įgyja tavo varžovas.“

Komentarai (20)


AF1
| Spalio 12 d. 13:42
Na, ten ne tiek pokalbis, kiek Briatore idomiai dalinasi savo gyvenimo filosofija ir patirtim (ta parasme Rosbergas kaip interviueris yra nulis). Ir visur jis yra teisus. No bullshit policy, no "bingo" moves, no long meetings, etc. Viskas kaip priklauso. Ir apie Vetteli teisingai pasneketa (nors tai tik menka dalis idalintos informacijos).
Senis Albinas
| Spalio 11 d. 21:39
Idomus Rosbergo pokalbis su Flavijum
https://www.youtube.com/watch?v=FcwAfSB-uHo
JuodasKumpis
| Spalio 11 d. 20:24
deivec
| Spalio 11 d. 17:51

paprastai tapus 4 kart cempionu, pasitikejimas savimi, turetu buti kaip i tualeta nueiti kai nori, o ne laukti kol kelnes bus siltos ir slapios...nes tipo susijaudinai ir pamirsai nueiti budamas 30 ties metu.
VET panasu, kad butu laiku ir vietoje kad paeme tuos 4. Pirmas titulas dar su sekmes faktoriumi....
Taigi...

Bet jau palyginimas, tai.. O pats spėjai nueiti parašius komentarą, ar jau kelnės buvo šiltos ir šlapios?
Trenktas
| Spalio 11 d. 19:33
Gal jau uzteks spangti??? Vetka neturi ko prarsasti (liko tik 4 etapai). Kitose lenktynese jis atakuos dar labiau... O cia zmones apie psichologija.... :D
deivec
| Spalio 11 d. 17:51
oferis
| Spalio 11 d. 11:36

Siaip manau visi normalus lenktyninkai apsesti tokio noro. Psichologiskai Vet butu labai gerai jei lenkimas butu isejas. Zinot kaip krepsini buna, kad kai po keliu sekmingu ataku komanda atsigauna. Manau f1 irgi panasiai yra. Reikia kazkokiu sekmingu atkarpu, kad galetum vel savim pilnai pasitiket. O jei jis butu tiesiog pralaukes tai joks cia jo nuopelnas butu buves.

paprastai tapus 4 kart cempionu, pasitikejimas savimi, turetu buti kaip i tualeta nueiti kai nori, o ne laukti kol kelnes bus siltos ir slapios...nes tipo susijaudinai ir pamirsai nueiti budamas 30 ties metu.
VET panasu, kad butu laiku ir vietoje kad paeme tuos 4. Pirmas titulas dar su sekmes faktoriumi....
Taigi...
Runius
| Spalio 11 d. 13:20
Visiška teisybė. Vetelis paranojiškai bijo pralaimėti, jis turbūt labiausiai psichologiškai pažeidžiamas pilotas visoje rikiuotėje. Ar kas nors atkreipėte dėmesį į kvalifikacijas. Neduok dieve Raikonenanas pirmoje ar antroje dalyje už Vetelį buvo greitesnis, tai Vetelis grįš į trasą ir važiuos tik kiek reikės kad tik atsidurtų aukščiau Raikoneno, nors prieš tai užfiksuoto laiko būtų pilnai pakakę patekti į sekančią kvalifikacijos dalį.
Black_Death
| Spalio 11 d. 12:44
Pit Crew
| Spalio 11 d. 08:28

Būtų ėmęs, bet neėmė... Klasika. Visi čia visą laiką ima ir nepaima. O kas imtų jeigų būtų du Alonso ir vienas važiuotų už Mercedes, o kitas už Ferrari?

Manau tada ne Mclaren komanda bandytu suvaldyti aistras, o FIA :D
Black_Death
| Spalio 11 d. 12:44
Pit Crew
| Spalio 11 d. 08:28

Būtų ėmęs, bet neėmė... Klasika. Visi čia visą laiką ima ir nepaima. O kas imtų jeigų būtų du Alonso ir vienas važiuotų už Mercedes, o kitas už Ferrari?

Manau tada ne Mclaren komanda bandytu suvaldyti aistras, o FIA :D
13kestas
| Spalio 11 d. 11:55
Kad jis apsimyzias verksnys
A85
| Spalio 11 d. 11:45
Turint prabangą žiūrėt į praeitį, tai akivaizdu, kad SV prarado titulą Vokietijoj baigdamas lenktynes žvyre. Ir ne tiek taškai buvo svarbūs, kiek prarastas pasitikėjimas savimi, atsiradęs nervingumas bei prarasta iniciatyva. Monza jau buvo pirmas iš kelių vinių į čempionato karstą. Panašiai ir praeitais metais - nelaiko įtampos SV kažkodėl. Yra vienos kertinės lenktynes antroje sezono pusėje per kurias SV praranda iniciatyvą ir vsio, LH ima dominuot, tiek trasoje, tiek už trasos ribų. Reikia stiprint psichologinį pasirengimą SV, gal galėtų su RG psichologe pasišnekėt. Bet lyg buvo kalbų, kad SV ieško sporto psichologo bet neranda tinkamo.
×