Po trijų nesėkmingų metų atgaivinti legendinę „McLaren“ ir „Honda“ partnerystę, britų komanda atsisakė japoniškųjų jėgos agregatų. Pasaulio čempionato vadovybė nenorėjo prarasti stambaus automobilių gamintojo ir šiais metais „Honda“ jėgainės atsirado „Toro Rosso“ mašinose.
Pirmąją bandymų dieną komandos vadovas Franzas Tostas pareiškė žurnalistams, kad nelaukia problemų pasikartojimo, su kuriomis anksčiau susidūrė „McLaren“.
Franzas Tostas: „Jėgos agregatas dirba pakankamai gerai, mes su juo neturėsime jokių problemų. Aš esu įsitikinęs tuo, kad „Honda“ galimybės ir technologijos leis išvesti variklį į tą lygį, kokio iš jo yra laukiama.
Labai pozityvu, kad paskutiniais mėnesiais „Honda“ inžinieriai pasiekė rimtos pažangos didinant jėgainės patikimumą ir galią. Mes turime pagrindo su optimizmu laukti naujojo sezono pradžios.
Kaip suprantate, trys stipriausios komandos yra akivaizdžios – tai „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Red Bull“. O dėl ketvirtos vietos kovos „Force India“, „Williams“, „McLaren“,“Renault“ ir, kaip aš tikiuosi, „Toro Rosso“. Norint tiksliai įvertinti jėgų išsidėstymą, reikia užbaigti bandymus ir praleisti 2-3 lenktynes, o „Toro Rosso“ tikslu turi tapti vieta tarp vidurinės grupės lyderių, o tai yra mažiausiai 5 vieta“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |