„Toro Rosso“ komandos vadovas Franzas Tostas mano, kad tam, jog lenktynės būtų įdomesnės, reiktų sumažinti bolidų prispaudžiamąją jėgą 40-50 procentų.
Įsigaliojus naujoms taisyklėms, šiemet ant F-1 automobilių bus montuojami paprastesni priekinis ir galinis sparnai bei kiti aerodinaminiai elementai. Tuo tarpu 2021 m. bolidų laukia didesni pokyčiai.
Siekiant sukurti greičiausius F-1 bolidus, 2017 m. buvo pakeistos taisyklės, tad bolidai iki šiol išsiskiria tuo, jog turi itin daug prispaudžiamosios jėgos. F. Tostas mano, kad F-1 turėtų sumažinti ją per pusę.
„Dabar bolidai turi labai daug prispaudžiamosios jėgos. Tai reiškia, kad jie gali važiuoti greičiau posūkiuose. Bet dėl nešvaraus oro srauto sportininkai negali persekioti vienas kito. Stabdymo zonų taip pat beveik neliko. Tad kaip sportininkas turėtų aplenkti varžovą?“, - kalbėjo F. Tostas.
„FIA, FOM ir tokie protingi žmonės kaip Rossas Brawnas bei Patas Symondsas puikiai žino ką jie turėtų padaryti. Aš siūlyčiau sumažinti prispaudžiamąją jėgą 40-50 procentų, kad bolidai būtų labiau nestabilūs posūkiuose. Tada žmonės pamatytų kaip pilotai kovoja su savo automobiliais.“
„Bolidai būtų greitesni tiesiojoje, atsirastų daugiau galimybių lenkti. Sportininkai galėtų važiuoti vienas paskui kitą, pailgėtų stabdymo zonos. Įgyvendinti šią idėją nėra sunku. Reikia tik, kad tam tikri žmonės to norėtų.“
F. Tosto teigimu, F-1 pilotai yra vieninteliai žmonės, kurie gali pajausti tikrąjį šiuolaikinių bolidų pajėgumą, o prispaudžiamosios jėgos sumažinimui visada priešinsis komandos.
„Kas prieštarautų prispaudžiamosios jėgos sumažinimui? Komandos. Žmonės, kurie kuria taisykles, tiesiog turi iškelti ultimatumą: sutinki arba traukiesi iš čempionato. Bet jie klausia komandų nuomonės. Jie kreipiasi į Techninę darbo grupę. O kas jai atstovauja? Inžinieriai. Niekada neklauskite to komandų ir inžinierių.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |