F. Vassueras: antroji vieta – dar įmanoma

F. Vassueras: antroji vieta – dar įmanoma
logo 2023 Liepos 26 d. 21:36, Sauber

Italijos spauda labai įdėmiai stebi „Ferrari“ pasirodymus „Formulėje-1“ ir jei komanda nepasiekia ryškesnės sėkmės, tai negailestingai kritikuoja Maranelo kolektyvą. Itin stipriai kliūva jo vadovui, bet iš šalies atrodo, jog Fredericas Vasseuras nekreipia didesnio dėmesio į išpuolius jo adresu. Skuderijos vadovas papasakojo, kaip jam pavyksta išsaugoti rimtį didelio presingo sąlygomis.

Fredericas Vasseuras: „Nepriimkite to asmeniškai, bet aš neskaitau spaudos ir nesėdžiu socialiniuose tinkluose. Todėl aš nejaučiu jokio spaudimo iš žurnalistų pusės – apskritai jokio. Gali būti, jog esu iš kitos planetos. Greičiausiai, aš esu vienintelis komandos vadovas, kuris neturi savo paskyrų socialiniuose tinkluose.

Man taip kur kas komfortiškiau. Aš galiu priiminėti kasdieninius sprendimus, remdamasis tik savo pojūčiais, o ne komentarais iš šalies.

Greičiausiai presingą jauti dėl to, kad jis tave supa iš visų pusių. Kai ryte ateinu į biurą ir vakare išeinu namo, prie vartų mane visada pasitinka žmonės. Jaučiu aistrą, kuri supa komandą ir tai kur kas svarbiau nei visa tai, kas likę.

Kai aš dirbau Enstone (Vasseuras vadovavo „Renault“ komandai 2016 metais), per visą sezoną tik vienas kažkoks vaikinas buvo atėjęs prie mūsų pagrindinio įėjimo. O „Ferrari“ aš matau žmones prie bazės vartų kiekvieną dieną. Aš juntu jų aistrą kiekvienoje trasoje, kiekviename susitikime su sirgaliais ir būtų kvaila sakyti, kad aš to nepastebiu. Tačiau aš nepriimu sprendimų, kad būtų tenkinami jų pageidavimai“.

Komentuodamas šio sezono rezultatus, F. Vasseuras sakė; „Mes pradėjome sezoną su didelėmis viltimis, bet gana greitai supratome, kad sezonas bus sudėtingas. Norėčiau kad antroje sezono dalyje mes nešvaistytumėm galimybių. Komanda turi aibę problemų, bet reikia išsaugoti optimizmą ir pilnai atskleisti bolido potencialą uždirbamų taškų požiūriu. Antra vieta Konstruktorių įskaitoje sezono pabaigoje dar įmanoma ir mes turime potencialą kovoti dėl „pole“ pozicijų ir vietų ant podiumo.

Net Silverstoune, mūsų blogiausiame etape rezultatų prasme, kvalifikacijoje iki pat 15-to posūkio mūsų pilotai važiavo tokiu pačiu tempu kaip ir Maxas Verstappenas. Mes negalėjome produktyviai padirbėti antroje treniruotėje, neįvertinome padangų ilgoje ratų serijoje ir dėl to atsidūrėme besivejančių vaidmenyje. Komanda rizikavo lenktynėse, bet mums nepasisekė su saugos automobiliu.

Galiausiai mūsų sportininkai finišavo 9 ir 10 vietose. Prieš penkerius metus mes su tokiomis nedidelėmis problemomis realiai galėjome finišuoti trečioje vietoje. Bet dabar kova yra tokia glausta, kad tu negali sau leisti net menkiausios klaidos- viską reikia atlikti idealiai.

Ne paslaptis, kad mes turime problemų su bolidu pučiant stipriam vėjui. Komanda tai suprato gana anksti, bet dabar šiai bėdai spręsti mes metėme visas pajėgas. Pirmi atnaujinimai, skirti šiai problemai likviduoti, buvo atvežti dar į Australiją ir jei suveikė gana gerai. Bet tai labai ilgas procesas, kadangi bolidą padaryti mažiau jautrų vėjui yra sudėtinga užduotis.

Kartais mes atsivežame atnaujinimų, kurie gerai užsirekomendavo vėjo tunelyje, bet trasoje paaiškėja, kad bolidas pradeda šokinėti tiesiosiose. Tada vietoje žingsnio į priekį, mums tenka didinti prošvaisą šiai problemai spręsti ir galiausiai mes stovime vietoje progreso prasme.

Modernizacijos procesas nėra toks paprastas ir atima daug laiko. Mes sugebėsime išspręsti bolido šokinėjimo tiesiosiose problemą betarpiškai trasose kitokiais nustatymais, bet tai veda prie greičio mažėjimo.

Geriausias būdas ruoštis 2024 metams – gerai padirbėti 2023 metais. Mes į krūvą turime sudėti visas dedamąsias ir pabandyti pagreitėti. Svarbiausia – atskleisti visą potencialą ir vystyti tą bolidą, kurį mes turime.

Daug sprendimų bus galima panaudoti kitais metais ir tai tinka mums. Būtų klaida sakyti, kad mes nustojame tobulinti šių metų mašiną ir visiškai pereiname prie 2024 m. projekto“.

Fredericas Vasseuras pakomentavo ir Charleso Leclerco bei Carloso Sainzo pasirodymus: „Paskui Maxą Verstappeną vyksta įtempta kova - vienos ar dviejų dešimtųjų skirtumas skiria kelias pozicijas, todėl šios grupės lenktynininkai kartais veikia neracionaliai. Jiems tenka gana smarkiai atakuoti, o tai veda prie didelių klaidų – tuo tarpu Maxas būna komforto zonoje ir klaidų nedaro.

Jis yra visu žingsniu priekyje ir puikiai tvarkosi su darbu, jam nereikia dėti maksimalių pastangų ir nereikia kovoti dėl „paskutinių šimtųjų“.

Mes negalime prašyti mūsų sportininkų važiuoti ramiau. Mes turime suprasti jų norus atakuoti. Komandoje buvo daug svarstymų šiomis temomis, Mūsų pilotai ir patys puikiai žino, kada jiems sekasi, o kada daro neatleistinas klaidas. Aš suprantu šias pilotų klaidas, nes tai yra žaidimo dalis. Visi mes galime suklysti. Svarbiausia – stengtis pagreitėti, o ne važiuoti lėtai bijant padaryti klaidą.

Aš tikiu komandos žmonėmis. Jie gali laimėti lenktynes, nes „Ferrari“ potencialas yra didelis. Bet mes turime dar pagreitėti. Kiekvienos lenktynių komandos tikslas pasaulyje, nesvarbu, ar tai kartingai, ar „Formulė-1“ - tapti rytoj geresniais nei šiandien. Tai mentaliteto klausimas, o teisingas mentalitetas yra be galo svarbus“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983